החברים בהאשמה קשה

בן 36 נפטר מהנגיף: 'מפיצי הפחדות מהחיסונים רצחו אותו'

הבחור אברהם בדמן בן ה-36 נפטר מסיבוכי הקורונה, ובבית הכנסת בו התפלל מאשימים: אדם שהפיץ הפחדות נגד חיסונים, שכנע אותו וכך "רצח אותו". הגבאי אומר ל'כיכר': חייבים לפרסם את זה (חרדים)

משה מנס | כיכר השבת |
אברהם בדמן ז"ל והחיסון (צילום: באדיבות המשפחה; Wisam Hashlamoun/Flash90)

היום (רביעי), הלך לעולמו מסיבוכי הנגיף, אברהם בדמן ז"ל משכונת רמות בירושלים, בן 36 בלבד, למרבה הצער מבלי שהספיק להקים משפחה. ידידיו מבית הכנסת טוענים, כי מדובר במוות שניתן היה למונעו.

תחילה הם בישרו, במייל ששיגרו למתפללי ם: "בצער וביגון הננו להודיע על פטירתו של אהובנו היקר, מאיר פנים לכל אדם, למרות החיים שלא האירו לו פנים, ואשר היה מצוי בבית המדרש (ואף ניגש לפני העמוד בזמן שהיה באבלות על אביו). נפטר בשל סיבוכי נגיף הקורונה".

לאחר מכן הם כאמור הפנו אצבע מאשימה, בדברים הבאים: "כעת, כשהדם רותח, יצוין שאברהם (שהיה בסיכון מסוים) נמנע מלהתחסן, מפני החשש לפגיעה בפוריות".

"אותו אדם שאמר לו את ההבלים הללו, ואותם שמפיצים אותם בכלל, רוצחים הם!!", נכתב בהודעת קהילת בית הכנסת 'משכן שרגא'.

והמסקנה: "יש על כל אחד בקהילתנו, הקרובים אל החלל, להשתמש במקרה כואב זה כדי לעורר ולהתריע על החובה להתחסן ולמנוע מוות של מבוגרים וצעירים!".

המייל שהופץ מטעם בית הכנסת

בשיחה עם 'כיכר השבת' מוסיף גבאי בית הכנסת, הרב ישי לסר: "אברהם היה אדם מאיר פנים ומלא שמחת חיים, שבמקביל התמודד עם קשיים מסוימים אך לא נתן להם לעצור אותו. הוא היה עובד כקופאי בצרכנייה, וזכינו שהיה חלק מבית הכנסת שלנו".

"הייתה לו את האפשרות להתחסן, כבר בתחילת מבצע החיסונים, מכיוון שהיה בסיכון, אבל הוא אמר ששמע שזה עלול לגרום לכך שלא יהיה אבא. אותו אחד שהפחיד אותו, אשם במותו", קובע הגבאי.

הרב לסר מספר על תושב נוסף בשכונת רמות ששוכב כעת בבית החולים מאחר ופחד להתחסן. לדבריו, "חייבים לפרסם ולהזהיר מפני השקרים האלו".

המנוח, הוא בנם של הרה"ח רבי מאיר פסח ומרת לאה בדמן, משכונת מאה שערים בירושלים. בשנה האחרונה הוא התמודד כאמור עם האבל על פטירת אביו, בעקבות מחלה.

הלווייתו של הבחור אברהם בדמן ז"ל תצא בשעה 16:00 מבית הלוויות שמגר, בדרכה להר הזיתים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר