עצוב

יוסף מרדכי קדוש נפטר אחרי עשור של חולי

"לפני שעה קלה, אשתי ואני התבקשנו ממלך מלכי המלכים הקדוש ברוך הוא להשיב לו את הפיקדון שנתן לנו", הודיע אביו של הנער החרדי שנלחם במשך עשור במחלה הקשה (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המשפחה)

סוף עצוב: בבית החולים 'שערי צדק' בירושלים, הלך לעולמו הנער החרדי יוסף מרדכי קדוש, לאחר שחלה במחלת הסרטן במצב קשה.

קדוש בן ה-14, נלחם מגיל 3 במחלת הסרטן, לאחרונה חלה שוב במחלה בפעם הרביעית בחייו ואף נהיה משותק רגליים, בימים האחרונים חלה החמרה והיום כאמור הוא השיב את נשמתו ליוצרה.

בתיעוד שפורסם ב'כיכר השבת' בתחילת השבוע באישור המשפחה - נראה הנער החולה במיטת חוליו בבית החולים כשהוא מתייסר ונאנק מכאבים.

הוא הותיר אחריו את הוריו יצחק ותהילה קדוש ושני אחיו, דוד יהודה וחננאל.

בהודעה שפרסם האב השכול יצחק קדוש, הוא כתב: "אוי לי שאני מבשר לכם, אוי לי שאני מצער אתכם, אך גזירה היא מלפניו ואין לנו רשות להרהר אחריה, נסתרות הן דרכי ה', אל אמונה ואין עוול צדיק וישר הוא".

"לפני שעה קלה, אשתי ואני התבקשנו ממלך מלכי המלכים הקדוש ברוך הוא להשיב לו את הפיקדון שנתן לנו לפני כ-14 שנים והבאנו לו אותו עם דמעות של אמונה במחלקת ילדים 'שערי צדק'.

האב הוסיף וכתב בעצב: "אוי לי להגיד את מה שלא רציתם להבין, הנער הצדיק קודש קודשים שכולנו נלחמנו עליו עשר וחצי שנים בתפילה, יוסף מרדכי בן תהילה שמחה כבר איננו - כי לקח אותו האלוקים. יוסף מרדכי קדוש שסבל כל ימי חייו יסורים קשים מרים ונדירים כבר לא סובל יותר בעולם הזה כי נפרד מאיתנו למקום שיחידים זוכים בו בגן עדן העליון, הילד הזה היה שייך לבורא עולם ואנו רק זכינו להיות השליחים שלו לשמור עליו עד שיבקש אותו חזרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר