"לא שלם עם עצמי"

גיס היולדת שנפטרה: "פעלתי נגד החיסונים"

"אני מהראשונים שפתחו קבוצות של מתנגדי חיסונים ואני עדיין בקבוצות האלה. אבל כשזה מגיע לחצר שלך אתה מבין שצריך לחשוב אחרת", אומר גיסה של אסנת בן שטרית (בארץ)

(צילום: יוסי שוואב וצילום מסך מתוך כאן חדשות)

גיס היולדת החרדית שנפטרה מנגיף הקורונה ואיבדה גם את עוברה, אומר היום (ראשון) ל'כאן חדשות' כי היה פעיל בקרב מתנגדי החיסונים וכעת השבית את פעילותו.

מתבצע כעת גיוס דחוף עבור ארבעת יתומי הנפטרת >>

הוא סיפר, "הייתי מהראשונים שפתחו את הקבוצות של מתנגדי החיסונים. אני עדיין בקבוצות האלו, ואני עד היום מתנגד לחיסונים בכפיה אבל, יש אבל גדול".

"עד עכשיו זה לא היה כלפינו ,זה לא היה בחצר שלנו, בבית שלנו - וכשזה מגיע לחצר שלנו אתה מבין שאתה צריך לחשוב אחרת".

לגבי החיסונים אמר, "אני לא אומר תרוצו להתחסן כי אתם צריכים לעשות את זה, אבל פשוט אם אתם רוצים למנוע את המוות בבית שלכם - יש לכם את האופציה, אבל תעשו קודם בדיקה סרולוגית וכל מה שאפשר כדי שלא תכניסו סתם חומרים לגוף".

בהמשך סיפר כי השבית את קבוצת הפייסבוק שהפעיל נגד החיסונים "עד שאהיה שלם עם עצמי".

שתי אחיותיה הוסיפו: "מצבה היה קשה כמה ימים והיא סירבה להתאשפז בגלל פחד מבית החולים. כשהגיעה לבית החולים מצבה כבר היה אנוש. אנחנו קוראים לכולם ללכת להתחסן עכשיו".

כפי שדיווחנו, האישה הצעירה אסנת זהבה בן שטרית ע"ה, תושבת היישוב הר שמואל הסמוך לירושלים, ואמא לארבעה ילדים שהיתה בשבוע ה-30 להריונה. לאחר שמצבה התדרדר, נעשה ניסיון בבית החולים ליילד את העובר, אך נכשלו המאמצים והרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

מתבצע כעת גיוס דחוף עבור ארבעת יתומי הנפטרת >>

אחד התושבים בהר שמואל מספר בכאב ובצער ל'כיכר השבת' כי אסנת ע"ה היתה אישה בריאה לגמרי, ללא מחלות רקע בכלל, אשת משפחה וחסד שהיתה מסורה לבעלה הרב יהודה שטרית, מחשובי בעלי המשפחות ביישוב.

עוד הוא מספר כי המנוחה נדבקה לאחרונה בנגיף, כאשר במהלך השבוע שעבר מצבה התדרדר לפתע, והיא נזקקה לטיפול בבית חולים. "מדובר באסון קשה שאנחנו לא מצליחים לעכל", הוא אומר.

מדוברות בית החולים הדסה נמסר כי הצעירה שהיתה בהריון מתקדם אושפזה עקב מצוקה נשימתית ביחידה לטיפול נמרץ לחולי קורונה ביום שלישי האחרון כשהיא במצב קשה, והלילה החל מצבה להתדרדר תוך שהיא פיתחה תמונה של כשל רב מערכתי.

עוד נמסר כי אל היחידה הוזעק צוות רב תחומי בכיר שהחל בטיפול מיידי וביצע החייאה ממושכת ביותר ואף בוצע ניתוח קיסרי במטרה לנסות ולהציל את העובר, אך מצבם של האם ושל העובר היה אנוש ולמרות חיבורה של היולדת למכשיר האקמו, ועל אף מאמצים כבירים להצילה ולהציל את חיי העובר ביחידת טיפול נמרץ פגים, הם נפטרו, וכי הצוות ביחידה לטיפול נמרץ קורונה והמומחים שהוזעקו לטיפול באישה ובתינוק מצויים בסערה רגשית.

בפטירתה הותירה אחריה כאמור המנוחה את בעלה ואת ארבעת ילדיה, כאשר הקטן שבהם רק בגיל שנה, וכן את הוריה ובני משפחתה.

מתבצע כעת גיוס דחוף עבור ארבעת יתומי הנפטרת >>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר