חברתה של היולדת שנפטרה

"אסנת זהבה בת רונית ז"ל, התחסנתי היום לעילוי נשמתך"

"נמנעתי, פחדתי, חששתי, הפחידו אותי, שטפו לי את המוח", מספרת חברתה של אסנת בן שטרית. כעת, החליטה להתחסן ולהבהיר: "משפחתה של המנוחה לא התנגדה לחיסוני הקורונה" (חדשות)

משה מנס | כיכר השבת |
נטלי מלכה עם אסנת בן שטרית (צילום: באדיבות המצלמת)

יממה לאחר מותה של האישה הצעירה אסנת בן שטרית, מוות שהחזיר לכותרות הראשיות את העיסוק בחיסוני הקורונה, מפרסמת חברתה הטובה כי התחסנה היום (שני) לעילוי נשמתה של אסנת.

בפוסט שפרסמה נטלי בנימין מלכה כתבה: "נמנעתי, פחדתי, חששתי, הפחידו אותי, שטפו לי את המוח. אמרתי נחכה, נראה מה יהיה עם כל מי שהתחסן, ואז הגיע הסיוט שבחלומות הכי גרועים שלי לא הייתי מדמיינת".

נכנסים ומסייעים ליתומים >>

"רק ביום שני דיברנו. אסנת זהבה בת רונית ז''ל, עשיתי היום את החיסון הזה למענך, לזכרך, בזכותך, ואני מקדישה אותו לעילוי נשמתך!".

"תהיה נשמתך צרורה בצרור החיים, תשמרי על ילדייך ובעלך מלמעלה, לעולם אזכור אותך, אוהבת אותך. נטלי".

חברתה הטובה של אסנת הוסיפה, "תפסיקו עם השטויות! מי שמותר לו, לכו להתחסן, בבקשה, די עם כל הצער הזה! גם במותך את גורמת לעולם רק טוב, תודה שגרמת לי להבין! כמה חבל שבדרך הזו זה קורה. כי 'כל המציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו'".

הילדים נפרדים מאמא (ללא קרדיט)

בראיון ל'כיכר השבת' מספרת נטלי בנימין מלכה, "את אסנת הכרתי לפני כשש שנים. הייתי צריכה שירותי פאנות וסירוק, גיסתי היקרה המליצה לי עליה, הן חברות מאוד טובות, משם אני ואסנת היינו בקשר רציף, המשכתי לקבל ממנה שירות, דיברנו הרבה על דברים אישיים, זה התגלגל מהר מאוד לחברות טובה, היא הייתה אישה מדהימה, קורנת, חייכנית, אופטימית ומלאה באור ואהבת החיים".

היא מספרת מדוע המוות של היולדת הצעירה עם עוברה השפיעה עליה כל כך, למרות שעד כה החליטה לחכות בשל ההפחדות של מפיצי הקונספירציות נגד החיסונים.

"הסיפור של אתמול היה כל כך קרוב אלי במיוחד שדיברתי עם אסנת ז"ל ביום שני האחרון, והיא לא ענתה לי לטלפון מרוב שכבר לא יכלה לדבר מדלקת הריאות שהייתה לה כתוצאה מהקורונה, היא כתבה לי בהודעה שהיא לא מסוגלת לדבר ואיחלתי לה רפואה שלמה, לא דמיינתי לרגע שהמצב עד כדי כך חמור".

מספרת נטלי, "אחרי המקרה הזה החלטתי שזהו, לא עוד, אני הולכת להתחסן ואני הולכת להשפיע על אנשים שהיו במצב שלי עד המקרה הזה כדי שילכו גם הם להתחסן ולא יאמינו לפייק ניוז ולכל המתכחשים למיניהם שלא יודעים על מה הם מדברים בכלל".

"האבדן של אסנת גבה מחיר כבד מידי, גם למשפחה וגם לכל הסובבים אותה, אני אישית לא מאמינה עדיין ולא מצליחה לעכל את גודל הכאב, היא הייתה חברה, לקוחה, פאנית ואישה מדהימה, עם לב רחב ומלאה בשמחת חיים. זה לא פייר ולא צריך לגבות עוד קרבנות, הילדים האלה נשארו יתומים בגלל כל מה שקורה כאן עם כל השקרים שמפיצים במדיה החברתית".

נכנסים ומסייעים ליתומים >>

על השאלה האם במשפחתה של אסנת בן שטרית התנגדו לחיסונים היא עונה, "המשפחה שלה לא התנגדה. עובדה שהרבה שם התחסנו, אסנת בעצמה חששה בגלל ההריון, לא דיברתי איתה על זה יותר מידיי אבל היא זרקה לי על זה משהו פעם אחת".

"היה לה במשפחה גיס שהיה מעורב בקבוצה שהקים נגד החיסונים והוא דאג להשפיע על המשפחה שלו כי האמין במה שהוא עושה. היום הוא מבין שטעה, המחיר שהם משלמים היום גרם לו להבין מתוך חצר ביתו את גודל הנזק שזה עושה".

על הטענות כי היא נפטרה אחרי שהתחסנה אומרת נטלי: "אסנת כידוע לי ולאחר שגם ביררתי עם הקרובים לה, לא התחסנה, לא עשתה חיסון ראשון ולא הגיעה לזה לצערי, אם הייתה אני סבורה שהייתה איתנו היום. כל השקרים שרצים ברשת בקשר אליה לא נכונים, היא לא התחסנה כי חששה ולא התנגדה לחיסונים, וכל מי שהכיר אותה יכול להעיד על כך".

לסיום, היא מספרת על חברתה הטובה שנפטרה בגיל כה צעיר, "הבית שלה תמיד היה מתוקתק, הילדים תמיד היו בעליונות מדהימה מבחינתה, הזוגיות שלה הייתה מדהימה עם בעלה, ראויה להערצה ודוגמא. בקיצור, אישה רעייה חברה ואדם מדהים, אין לי מילים ואני לא יודעת איך אפשר לדבר עליה בלשון עבר, בלתי נתפס!".

נכנסים ומסייעים ליתומים >>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר