פעילות מרגשת

מנחם טוקר נרתם לחסן אנשים אחרי פטירתה של אסנת בן שטרית

בעקבות פטירתה הטראגית של אסנת בן שטרית ע"ה מנגיף הקורונה - איש התקשורת מנחם טוקר, המתגורר בהר שמואל בסמוך לביתה של המנוחה רתם מאות אנשים להתחסן (בארץ)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: יוסי שוואב וכיכר השבת)

הכל החל אמש (ראשון), עם פטירת של אסנת בן שטרית, בת 32, אמא לארבעה ילדים שהיתה בשבוע ה-30 להריונה - טוקר יצא בקמפיין רשת חסר תקדים ושיכנע אנשים שהתנגדו לחיסוני קורונה להתחסן כנגד הנגיף הארור, מאות אנשים העלו תמונה ברשתות החברתיות וכתבו: "גם אני התחסנתי בזכות מנחם טוקר".

"האמת היו לי הרבה ספקות לגבי החיסון", כתב גולש לטוקר, "אבל בזכותך הלכתי עם בני המשפחה להתחסן. אשריך".

גולש אחר כתב: "אחרי חודש של דיונים עם אישתי, היא השתכנעה ללכת ולהתחסן בזכותך".

גולש מארגנטינה המקנא במצב החיסונים בישראל כתב לטוקר: "מנחם בא לי להתחסן כהוראת גדולי הדור, אבל פה בארגנטינה הרבה זמן שיגיע אלינו חיסונים - לא מבין איך האנשים בישראל לא רצים להתחסן. אשריך שבזכותך הרבה אנשים מתחסנים".

הילדים נפרדים מאמא

בלשכת ראש הממשלה ובמשרד הבריאות התפעלו מהקמפיין של טוקר והתקשרו להודות לו באופן אישי על פעילותו למען הציבור.

"כשהשכנה שלי נפטרה מהקורונה הבנתי שצריך לצאת ברעש גדול ולעורר אנשים להתחסן", אומר מנחם טוקר בשיחה עם 'כיכר השבת', "יצאתי בקמפיין נגד מתנגדי החיסונים, אני אחלק פרסם בתוכנית שלי ברדיו 'קול חי' למתחסנים. הטלפון שלי קורס מסרטונים ותמונות של אנשים שהלכו להתחסן בעקבות הקריאה שלי.

ל'כיכר השבת' נודע כי טוקר פועל יחד עם אמנים חרדים להוציא לפועל אירועי תרבות במגזר החרדי שהכניסה אליהם תתאפשר אך ורק למי שהתחסן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר