צפו בדברים

נתניהו: "לא יהיה מחסור בחיסונים לקורונה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בנאום בתל חי למצב אספקת החיסונים והבטיח כי שוחח עם מנכ"ל חברת פייזר שהבטיח לו כי אספקת החיסונים תמשך ללא כל הפסקה (ארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: מרכז ההסברה)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בצהריים (שלישי), בטקס הזיכרון בתל חי, לחשש מפני התמעטות חיסוני ''פייזר'' בישראל כפי שדווח לפני יומיים, וסיפר כי אספקת החיסונים תימשך ללא כל בעיה "לכו להתחסן, אני עושה הכל שכל אחד ואחד מכם יוכל להתחסן".

"יש לי בשורה חשובה, שוחחתי אתמול בערב עם ידידי, מנכ"ל פייזר אלברט בורלה, וסיכמנו שיהיה רצף אספקה של חיסוני פייזר ללא שום מחסור של פייזר. ללא שום מחסור, ללא שום קיטוע, ללא שום הפסקה. לכו להתחסן. גם ממודרנה אנחנו מקבלים בנוסף עוד ועוד ועוד חיסונים. לכו להתחסן", ביקש נתניהו.

"לכו להתחסן וקבלו את התו הירוק ונחזור יחד לחיים שאנחנו כל כך רוצים לחזור אליהם", הוסיף נתניהו.

ראש הממשלה נתניהו, לא הפסיד כמובן את ההזדמנות להתייחס למשא ומתן העתידי בין ארצות הברית לאיראן בנוגע להסכם הגרעין וכוונתה של ארה"ב לחזור אליו, "איננו תולים את יהבנו בשום הסכם עם משטר קיצוני כמו זה של איראן. ראינו את טיבם של הסכמים אלה בהסכם עם צפון קוריאה. עם הסכם או בלי הסכם נעשה הכל כדי שאיראן לא תתחמש בנשק גרעיני", הבטיח נתניהו.

הבוקר דיווח שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין, על מצב מבצע החיסונים הגדול כנגד הקורונה ואמר: "הבשורה הטובה: למעלה מ-70 אחוז מאזרחי ישראל מעל גיל 16 התחסנו - 4,456,000 איש התחסנו, מתוכם 3,076,000 קיבלו גם את החיסון השני".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר