ארבעה ימים אחרי

נעצרו שני חשודים בתקיפת לוחם הקומנדו

ארבעה ימים לאחר שתקפו לוחם קומנדו מיחידת אגוז במהלך ניווט לילי ליד שפרעם, בליל חמישי, אמש (ראשון) עצרה המשטרה שני חשודים בתקיפת הלוחם וחטיפת נשקו (חדשות)

התחמושת שנתפסה אצל החשודים (צילום: דוברות המשטרה)

ארבעה ימים לאחר שתקפו לוחם קומנדו מיחידת אגוז במהלך ניווט לילי ליד שפרעם, בליל חמישי, אמש (ראשון) עצרה המשטרה שני חשודים בתקיפת הלוחם וחטיפת נשקו.

שני העצורים, בני 25 תושבי הכפר איבטין, נעצרו בתוך דירת מסתור סמוך לכפר זבידאת, על ידי בלשי ימ"ר צפון, כשברשותם תחמושת.

היום, בשעות הבוקר, שני החשודים יובאו לבית משפט השלום בנצרת לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם.

כזכור, הלוחם, היה במהלך ניווט בדד ביער חרוביה, כאשר השניים עצרו לידו עם רכבם ובין השלושה התפתח עימות אלים, שבסופו הנשק נלקח מהלוחם והשניים הצליחו לברוח.

התחמושת שנתפסה אצל החשודים (צילום: דוברות המשטרה)

הלוחם דיווח על ההיתקלות מיד בתחילתה ולחץ על לחצן המצוקה לאחר שהם ברחו, אך מפקד יחיד אגוז, כתב לפקודיו כי "לוחם באגוז שלא יודע לנצח שני אנשים בקרב מגע וחוטפים לו את הנשק - לא יכול להיות לוחם אגוז. גם בלחימה לא אקבל שבוי אלא אם חלילה הוא גופה".

הרמטכ"ל, רב-אלוף אביב כוכבי, אמר במסגרת הערכת המצב המטכ"לית כי מדובר באירוע חמור בו נחצה קו אדום. הרמטכ"ל אמר כי צה"ל ימשיך לפעול בשיתוף משטרת ישראל וגופי הביטחון על מנת לקדם את הטיפול המערכתי בתחום ולמצות את הדין עם העבריינים באירוע.

מהמשטרה נמסר כי "בתום חקירה מורכבת ומאומצת שוטרי היחידה המרכזית של מחוז צפון איתרו את מקום המסתור של שני החשודים בשוד וחטיפת הנשק של החייל שהיה במהלך תרגיל ניווט בודד ביער חרוביה -סמוך לשפרעם.

"שני החשודים (25) תושבי הכפר איבטין נעצרו בתוך דירת מסתור סמוך לכפר זבידאת כשברשותם תחמושת ומחר בשעות הבוקר יובאו לבית משפט השלום בנצרת לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר