לא צריך סיבה למסיבה: 6 פעילויות לחיזוק הקשר הזוגי

לאחר שנים רבות כזוג נשוי, אתם תוהים אם כלו כל הדרכים לרענן את הקשר שלכם. ובכן, תנו לנו לענות לכם: התשובה שלילית. יש אפשרויות רבות לעשות זאת, שיתכן ועוד לא עלו בדעתכם. הנה 6 כאלו (משפחה)

(צילום: שאטרסטוק)

אם גם אתם, כמונו, אחרי שנות נישואין רבות, תוהים אם כלו כל הדרכים לחדש ולרענן את הקשר הזוגי שלכם, הגעתם למקום הנכון. תנו לנו לענות לכם, בטרם תיפלו לייאוש: התשובה שלילית, גבירותיי ורבותיי. יש אפשרויות רבות לעשות זאת, שיתכן ועוד לא עלו בדעתכם.

הנה רשימת פעילויות זוגיות מהנות למדי, שתשאיר את הלהט ביניכם ותקרב אתכם אחד לשנייה:

1. התעמלות משותפת

עובדה ידועה היא כי אימון טוב משחרר אנדורפינים שמעלים את מצב הרוח. אך האם ידעתם שההשפעה שלהם גדלה כאשר עוסקים בפעילות גופנית לצד בן / בת הזוג? על פי מחקר מקיף שצוטט על ידי "Pyschology Today", זוגות שמבצעים פעילות גופנית ביחד דווחו על תחושות מוגברות של אהבה זה לזו כתוצאה מכך. ריצה היא לא כוס התה שלכם? אין בעיה. שיעורי כושר וירטואלי מספקים מגוון רחב של תכניות, כך שתוכלו למצוא אחת שתגרום ללב של שניכם להלום בעוז ולהגביר את החיבור ביניכם... אפילו ביום גשום.

2. לימוד שפה חדשה

לא משנה כמה שנות לימוד יש מאחוריכם, תהליך לימוד שפה חדשה תמיד יגרום לכם להרגיש כאילו אתם מתחילים מאפס ולכן הוא כל כך מרגש. כאשר זוגות עוסקים בחוויות חדשות יחדיו (כמו למידה לאמץ מבטא זר), יתרונות מערכת היחסים שלהם באים לידי ביטוי ביתר שאת. בנוסף, אם תתמידו בזה, שניכם תהיו בקיאים בשפה החדשה בחופשה הבאה שלכם - ויהיה כיף גדול להתגאות בכישורים החדשים שלכם, במשותף.

3. חוברות צביעה למבוגרים

חוברות צביעה למבוגרים הן פופולריות מאד כרגע ולא בכדי. בעוד שתחביבים אומנותיים ידועים ככאלו המסייעים בהפגת מתח, מומחים אומרים כי צביעה בקרב מבוגרים הוכחה באופן מיוחד כמקלה על חרדה ומרגיעה את המוח.

נהדר. מגמה הולכת וגוברת זו עשויה להיות הפעילות היצירתית שאתם והחצי השני שלכם צריכים כדי להירגע יחד. שתי ציפורים במכה.

4. רכישת משחקי קופסה

מסתבר שמשחק מסעיר של מונופול מתאים לא רק לילדים. כן, מחקרים מראים שאפילו מבוגרים מרוויחים ממנו. מיציתם את כל המשחקים שיש לכם בבית? השקיעו במשהו חדש: רמי, סט, מה שמתחשק לכם, כי גם לכם מגיע.

5. ניקיון לפסח

בואו נהיה אמיתיים: כזוג, שיחות רבות שלכם עוסקות בבלגן ששולט בבית. מהי ערימת הבגדים הזו? אתה יכול למיין את ערימת הדואר הענקית הזו, בבקשה?! - אם שאלות אלו נשמעות לכם מוכרות, יתכן שהגיע הזמן להפוך את ארגון הבית בכלל ובימים אלו, ערב פסח בפרט, לתחביב משותף. זה אולי לא נשמע כיף גדול, אבל עם קצת כיבוד ומוזיקה טובה, אתם באמת יכולים ליהנות מהתהליך.

וזכרו, על פי חוכמתה של מארי קונדו, כוהנת הסדר, מרחב מסודר יעניק לשניכם מעין חוזה חדש לחיים.

6. פתרון שעשועי לשון

תשחצים, תשבצים וחידות למיניהן הם השילוב האידיאלי בין פנאי לבילוי. (במילים אחרות, התחביב הזה אפילו לא מהווה אתגר בסוף יום ארוך.) התחילו לעבוד על תשבצים כצוות ולא כיחידים, כמו שהתרגלתם עד כה ותצברו חוויה מקשרת שגם מחדדת את המוח וגם מבטיחה לשמור על אש הזוגיות שלכם בוערת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר