אחרי תקופת שקט

הג'יהאד האסלאמי מאיים ב"תגובה ברורה על דם הדייגים"

"האויב ביצע פשע, בטיפשות, ובגללו הוא יפגוש תגובה ברורה מצד ההתנגדות הפלסטינית", אומרים בג'יהאד האסלאמי, אחרי תחקיר חמאס כי רחפן צה"ל גרם למות הדייגים. צפו ב"הדמייה" (ביטחון)

יוני גבאי | כיכר השבת |
תקרית הדייגים, לפי תחקיר החמאס (צילום: מתוך טוויטר)

ארגון הג'יהאד האסלאמי מפרסם הערב (חמישי), לראשונה מזה זמן רב, איום בפעולת נקמה נגד ישראל, לה הוא מייחס את מותם של שלושת הדייגים מעזה בתחילת השבוע.

בהודעה של פלוגות אל-קודס, הזרוע הצבאית של ארגון הטרור, נכתב: "אנו מתאבלים על שלושת החללים, בני משפחת אל-להאם, ומבטיחים כי דמם לא נשפך לשווא".

"האויב ביצע מעשה טיפשות בפשע הזה, ובגללו הוא יפגוש תגובה ברורה מצד ההתנגדות הפלסטינית. לא נאפשר לישראל לשנות את המשוואה", הוסיפו המחבלים מהרצועה.

איום זה בא, אחרי שממשל חמאס פרסם את תחקיר האירוע, שלדבריו העלה כי הפיצוץ בים, שהשמיד ביום ראשון את סירת הדייגים, נגרם בשל רחפן נפץ שהם אספו בטעות ברשת הדיג שלהם.

רחפן הנפץ המדובר, לפי חמאס, הוא זה שנותר מהתקרית הקודמת, ב-22 בפברואר, כאשר ספינת דבורה של חיל הים זיהתה כלי שיט מתקרב השייך לחמאס, המתקרב אליה. הלוחמים, שחשדו בכוונת השייטים, הטביעו אותם באמצעות ירי.

כעת, בשל האיום שהשמיעו בג'יהאד, עוקבים גורמי הביטחון בישראל אחר התנהלות ממשל חמאס - שנבחר השבוע מחדש - ובחר לא לאיים על נקמה "באויב הציוני".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר