"נלחמים על עולם התורה"

אטיאס עונה לגפני: אין שום נחיתות, ההשקפה שלנו טהורה

השר לשעבר, אריאל אטיאס, שובר שתיקה בריאיון מיוחד באולפן 'כיכר השבת' ומתייחס להתבטאויות של יו"ר 'דגל התורה' כי יש הבדל בהשקפה בין ש"ס ל'יהדות התורה': "אין אפילו בדל של שינוי" (TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ. מפיק: איציק אוחנה)

השר לשעבר, אריאל אטיאס, שובר שתיקה בריאיון מיוחד באולפן 'כיכר השבת' ומתייחס להתבטאויות של יו"ר 'דגל התורה' כי יש הבדל בהשקפה בין ש"ס ליהדות התורה: "אין אפילו בדל של שינוי". הריאיון המלא, הערב בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

כשאני מסתכל על אריאל אטיאס, ושם מולו את משה גפני, האם אתה רואה הבדל בהשקפה?

"לא רק שאני לא רואה הבדלים, אלא ישנם דברים שמובילים אותם בש"ס, וביהדות התורה עושים אותם יחד עם חברי הכנסת של ש"ס, ולכן אני חושב שאין לנו שום נחיתות מול יהדות התורה, ואפילו גוברים עליהם בנושאים מסוימים, גם בגלל ההשפעה שיש לש"ס, וגם בגלל שהמשא ומתן מתנהל מול אדם אחד, ולא מול שלשה או ארבעה אנשים".

"מבחינת השקפה תורנית", הוסיף אטיאס: "אין אפילו בדל של שינוי, ומרן ראש הישיבה הרב שלום כהן, ומרן הגר"ע יוסף זצ"ל הנחילו לש"ס השקפה טהורה צרופה, נלחמים על עולם התורה והשבת, והביטויים הללו נובעים מכך שיש קרב על הקולות, ומכך שיש כאלו שחושבים שהם יכולים לקחת קולות מש"ס ל'יהדות התורה'".

לדבריו: "זה היה בעבר, ולשמחתי זה הולך ונכחד הסיפור הזה, יש לנו את מרן ראש הישיבה, ואת השר אריה דרעי, וגם בתוצאה של המאבקים אין שום הבדל בינינו".

כאמור, הריאיון המלא, הערב בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר