קריית גת

זעזוע בקהילה החרדית: אב חשוד שרצח את בנו בדקירות

בבית החולים החולים "ברזילי" נקבע מותו של הילד בן ה-13 שנדקר על ידי אביו • האם הזעיקה את המשטרה וטענה כי האב "בהתקף פיסכוטי" • האב נמלט ונעצר בתוך זמר קצר בחשד לרצח (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(תמונה: תיעוד מבצעי מד"א)

כוחות הצלה ומשטרה גדולים הוזעקו סמוך לחצות לילה (חמישי) לבית בעיר קריית גת, לאחר שהאם התקשרה ודיווחה כי בעלה סבל מ"התקף פסיכוטי" ודקר את בנם בן ה-13.

כוחות ההצלה ביצעו בילד פעולות החייאה והוא פונה במצב אנוש לבית החולים ברזילי, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. האב הדוקר נמלט מהזירה אך בתוך זמן קצר הוא אותר ביער סמוך ונעצר בחשד לרצח.

האם, שהתקשרה כוחות ההצלה, זעקה בטלפון כי בנה נדקר: "הבן עכשיו בחדר אני לא יודעת מה מצבו" הסבירה האם למוקדנית.

האב שנעצר נחקר במהלך הלילה, והבוקר צפויים החוקרים לבקש מבית המשפט להאריך את מעצרו. מהמשטרה נמסר: "סמוך לשעה 23:20 התקבל במוקד המשטרה דיווח מאישה, לפיו בעלה תקף באמצעות סכין את בנם כבן ה 14 בעיר קרית גת, ונמלט מהמקום. כוחות משטרה גדולים של מרחב לכיש שהוזעקו לזירה, פתחו בסריקות נרחבות, ולאחר זמן קצר איתרו את החשוד (37) בחורשה סמוכה ועצרו אותו.

"הקטין פונה לבית החולים במצב אנוש, שם בהמשך נקבע מותו. מפקד מרחב לכיש, ניצב משנה רונן אבניאלי שהגיע לזירה, קיים הערכת מצב מיוחדת, שבסיומה החליט על הקמת צוות חקירה מיוחד".

בקהילה החרדית בעיר הגיבו בהלם וזעזוע מהאירוע: "אני מכיר את האבא בתור שכן, הוא בן אדם מאוד עדין, לא היה איתו אף פעם שום דבר, בן אדם מאוד עדין, בן אדם צדיק", סיפר אחד מהשכנים. שכן נוסף הוסיף: "לא היה איתו אף פעם כלום, קשה להאמין שזה קרה פה".

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א אמיר פרץ סיפר: "מדובר באירוע קשה מאוד. כשהגעתי לבית הובילו אותי לנער ששכב מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פציעות מדממות בגופו.

"מיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, חבישות וביצוע פעולות החייאה. הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ תוך המשך טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים במצב קריטי תוך ביצוע פעולות החייאה מתקדמות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר