תיעוד

בזעקות שבר: הנער שנרצח על ידי אביו הובא למנוחות

בהלוויה מצומצמת, בהשתתפות בני המשפחה והמכרים הקרובים בלבד, הובא אחר הצהרים למנוחות בן ה-14 שנרצח באכזריות בידי אביו - שבבית המשפט התנהג כלא שפוי (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
הלוויה (באדיבות קבוצת 'כל העדכונים' בטלגרם)

במהירות, ללא הספדים, נטמן היום (חמישי) למנוחת עולמים הנער החרדי בן ה-14 שנרצח אמש באכזריות על ידי אביו, בקרית גת.

הלוויה התקיימה בבית העלמין באשדוד, בהשתתפות בני משפחה ומכרים, שמנו כארבעים איש, כאשר מכיוון הנשים נשמעו מדי פעם זעקות שבר ובכיות רמות.

שעות ספורות קודם לכן הובא האב החשוד ברצח, להארכת מעצר בבית המשפט, והתנהג כאדם בעל רקע פסיכוטי. במהלך הדיון הוא הרבה להתנדנד, וחזר שוב ושוב על המשפט "אני אוהב את כולם".

לסיום הוא נשכב על הרצפה, וצעק "משיח מגיע... למה לא נותנים לי להביא אותו?", עד שמאבטחי בית המשפט השתלטו עליו, בעוד השופטים מאריכים את מעצרו בשבעה ימים נוספים.

כזכור, הילד נדקר בידי אביו 14 פעמים, בעוד האם ושאר הילדים מנסים להפריד ביניהם. כשסיים את מעשיו הקשים, ובנו התבוסס בדמו, נמלט האב ליער הסמוך, שם נלכד בתום מרדף משטרתי.

היום נפוצו השמועות על כך שלאחרונה החשוד ברצח היה מגיע למפגשים אצל 'מטפל' בשיטת היפנוזה, תוך לקיחת חומרים מסוכנים במינון גבוה.

פסיכותרפיסט מוכר, ששמו הופץ כמי שכביכול מסתתר בשל היותו מבוקש על ידי המשטרה משום שטיפל ברוצח, העלה הערב פוסט בו כתב, בין היתר: "הסיפור הזה נורא ואיום, אבל אין לי כל קשר אליו".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר