האבא: "אין ייאוש"

לאחר 22 שנות ציפייה: הזוג חבק בת בכורה

בני זוג מהעיר בית שמש, המתינו למעלה מ-20 שנה לזרע של קיימא, לאחר שקיימו את בקשת מרן הגר"ח, בשבת האחרונה נולדה להם הבת. האב ל'כיכר': "אני מאושר, אין ייאוש" (חרדי)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
איציק ואפרת חורי, (צילום: באדיבות המשפחה)

זהו סיפור לא שגרתי, המעלה דמעות. זוג חרדי מהעיר בית שמש, המתין במשך 22 שנה לזרע של קיימא, לפני שנה וחצי פנו אל מרן הגר"ח קנייבסקי, שהורה להם על בניית מקווה, השבת חבקו הזוג בת בכורה.

בני הזוג, איציק ואפרת חורי, מתגוררים עיר בית שמש, במשך שנים בני הזוג, נועצו בטיפולים אצל מיטב הרופאים בארץ ובעולם אך כלום לא עזר והם כמעט התאיישו.

לפני קרוב לשנה וחצ,י בני הזוג פנו למרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי לברכה ולעצה על מנת שיזכו להיפקד בזרע של קיימא.

האבא, איציק חורי

מרן שר התורה, קיבל אותם בחביבות ואמר לבני הזוג שאם יבנו מקווה במקום שלא היה בו מקווה עד היום הם יראו ישועה - בני משפחתם של הזוג נרתמו למשימה וגייסו את העלות הגבוהה לבניית מקווה טהרה מהודר במושב זוהר בדרום הארץ.

כעבור שנה מאז נחנך המקווה טהרה, ברכת מרן שר התורה התקיימה ולאחר 22 שנה ללא זרע של קיימא - בשבת האחרונה נולדה בת בכורה לבני הזוג.

האב המאושר איציק חורי אומר בשיחה עם 'כיכר השבת': "למדתי מהסיפור שאין יאוש, יש אלוקים ויש לו שליחים והשליח שלנו ושל כל עם ישראל זה מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי - שיש לו זו זכות לימוד תורה בהתמדה שנים רבות ומה שמוציא מפיו קודש קודשים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר