"צוות חקירה מיוחד"

פשע השנאה: הרבנים ורה"ע הגיעו למחות

יממה לאחר השלכת החמץ בבתי הכנסת בבני ברק וברמת גן, רבני העיר ר"ג יחד עם האדמו"ר מראחוב וראש העיר, הגיעו למקום והבטיחו כי יקימו צוות שיאתר את הפושעים (אקטואלי)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
היום, בבתי הכנסת (צילום: רן פינגולד)

חילול חג הפסח בבתי הכנסת בבני ברק וברמת גן: רבני העיר רמת גן; הרב אהרון כץ והרב אשר ויזל, האדמו"ר מראחוב, ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן, סגן ראש העיר מש"ס עו"ד מנחם דוד וחבר המועצה עו"ד זוהר ישרים מחזיק תיק ביטחון ואכיפה - ביקרו היום (שני) בבתי הכנסת בעיר אשר חוללו בחמץ בעיצומו של חג הפסח.

הרבנים ואישי הציבור העבירו מסר אחד וברור שמסורת העם היהודי בעיר רמת גן היא ערך חשוב וכל מי שינסה לפגוע במסורת ובסמלי העם היהודי ימצא מולו חומה בצורה.

בנוסף, ראש העיר הבטיח בביקורו להגדיל את התמיכה העירונית לבתי הכנסת.

מנכ"ל העירייה מוטי כהן - מי שהיה עד לאחרונה מ"מ מפכ"ל משטרת ישראל, הקים צוות חקירה שיאתר את הפושעים באמצעות מצלמות אבטחה המותקנות באזור.

כזכור, בעיצומו של ליל חג הפסח, אלמונים פיזרו חמץ בפתח בתי כנסת ברמת גן ובשיכון ג' בבני ברק.

חמץ הושלך בפתח בתי כנסת; "פשע שנאה בריוני" (צילום: לפי סעיף 27א)

בין היתר, האלמונים פיזרו חתיכות של פיתה ולחם - בבתי כנסת של האדמו"ר מראחוב, של הגאון רבי סיני הלברשטאם גאב"ד שיכון ג' בני ברק ושל הרב צבי ויסקופף.

בעקבות כך, ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן הורה לצוות הביטחון של העירייה לפתוח בחקירה ולנסות לאתר את הפושעים באמצעות מצלמות אבטחה המותקנות באזור.

בפוסט שפרסם בפייסבוק, כתב שאמה הכהן: "רשע מה הוא אומר? כולנו שאלנו אתמול בהגדה, ושמענו את דברי תשובת הרשע… רשע מה הוא עושה? קיבלנו תשובה לצערנו אחרי כמה שעות. רשע פשוט מחלל בתי כנסת בעיר על ידי פיזור חמץ בכניסות לשניים בעיר ומריחתו על הדלתות שלהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר