'נורא; הלב נקרע'

שילה בן ה-3 רץ לזרועות אביו ונדרס למוות

אסון: בישוב כפר מימון נדרס בערב החג הילד שילה סעד בן השלוש, כאשר הפסיק את משחקו עם חבריו בגן השעשועים ופתח בריצה לעבר אביו, ולא הבחין ברכב המגיח מן הצד (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
שילה ז"ל (צילום משפחתי)

‏אבל בישוב שוקדה שבצפון הנגב: ילד בן שלוש, תושב המקום, נהרג מעט לפני כניסת חג שביעי של פסח, בתאונה קטלנית.

האסון אירע בעת שהילד, שילה סעד, שהה עם בני משפחתו בישוב כפר מימון שבצפון הנגב, כאשר הפסיק את משחקו עם חבריו בגן השעשועים במושב ויצא לכביש לעבר אביו.

הילד, שראה את אביו שבא לאסוף אותו, ורץ עם חיוך לזרועותיו, לא הבחין ברכב שמגיח מן הצד, ונפצע באורח אנוש מפגיעה ישירה.

נתי אטיאס, חובש באיחוד הצלה שטיפל בילד, תיאר: "כשהגעתי למקום, הילד שכב על הכביש, היה מחוסר הכרה וללא דופק ונשימה. ביצענו פעולות החייאה, ובהמשך הוא פונה בניידת טיפול נמרץ, תוך כדי פעולות החייאה, לבית החולים, להמשך טיפול".

זירת האסון (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

חובש רפואת חירום ממד"א, גד שפרר, סיפר: "הילד שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה, סבל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד היה ללא דופק וללא נשימה. הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ תוך כדי ביצוע פעולות החייאה, ופינינו אותו תוך המשך טיפול רפואי לבית החולים, כשמצבו קריטי".

ומדוברות 'סורוקה' נמסר כאמור: "פעוט בן שלוש וחצי פונה בשעות הצהריים לחדר הטראומה, מהמועצה האזורית שדות נגב, בעקבות תאונת דרכים, תוך כדי שמבצעים בו פעולות החייאה. לצערנו, מותו נקבע בבית החולים".

במשטרה עדכנו, כי "התקבל דיווח אודות תאונת דרכים בכפר מימון, במהלכה נפגע פעוט כבן 3 מרכב. נהגת הרכב הפוגע עוכבה, ונפתחה חקירה בידי בוחן תאונות דרכים ממרחב הנגב".

בישוב שוקדה, בו מתגורר הילד, הופצה ההודעה הבאה: "ברוך דיין האמת; בצער רב ובלב נקרע וכואב אנו מודיעים על פטירתו של הילד היקר, רך בשנים, שילה סעד, שנקטף בדמי ימיו בתאונת הדרכים הנוראה, ערב שבת וחג שביעי של פסח".

"משפחת מושב שוקדה מחבקים ועוטפים את המשפחה והילדים באבלם הכבד. והשם הטוב ירבה בשורות טובות על מושבנו ועל עמנו", נכתב עוד בהודעה המצערת.

הלוויתו של הילד שילה סעד ז"ל תתקיים הלילה, בשעה 22:30, בהר הזיתים בירושלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר