התגרות בב"ב

פרסום ראשון: המתפללים הגיעו לבית הכנסת וגילו... לחם

שוב זה קורה, בבני ברק: אלמונים הניחו פרוסות לחם בשני פתחיו של בית כנסת בעיר, בחג שביעי של פסח, כדי לפגוע ברגשותיהם של המתפללים המצווים ב"בל ייראה" (אקטואליה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
הנחת הלחמים, בראשית החג (ללא קרדיט)

"פרי ההסתה": מתפללים בבית כנסת בבני ברק הוכו בהלם, כאשר הגיעו היום (שבת) לתפילת שחרית, וגילו פרוסות לחם נגד עיניהם, בעיצומו של חג שביעי של פסח.

האירוע המקומם התרחש הפעם בבית הכנסת 'אהל אברהם', ברחוב הרב קוק בעיר, שבשני פתחיו הונחו פרוסות הלחם, כדי לפגוע ברגשות המתפללים המצווים ב"בל ייראה ובל יימצא".

אחד הנוכחים מספר, בשיחה ל'כיכר השבת': "נדהמנו, וכאבנו את ההתגרות המיותרת. דבר ראשון הרב אמר לנו שיש לכסות את החמץ, אך לא לטלטלו, משום איסור מוקצה".

"לאחר מכן אמרנו פרקי תהלים, על כך שהגענו לכזה מצב, שכאן בבני ברק, בארץ ישראל, ככה נוהגים אחינו בני אברהם יצחק ויעקב", הוא מוסיף, ואומר: "אין ספק שזהו פרי הסתה שלמתנהלת נגד הציבור החרדי בתקופה האחרונה".

כזכור, במהלך הפסח התרחשו מקרים דומים בבתי כנסת שבגבול הערים בני ברק ורמת גן, דבר שגרם למחאה על הפגיעה חמורה באווירת החג.

  • סרטון זה מופץ ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בסרטון נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר