לאחר דרמה

לפנות בוקר: גופת הנער החרדי שטבע - שוחררה

סמוך לשעה 02:00 בלילה שוחררה גופתו של הנער החרדי, שמעון הלר ז"ל, שטבע במהלך טיול בנחל פרת הסמוך לירושלים • המשטרה צפויה לבקש להאריך את מעצר הרב (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
גופתו של שמעון הלר ז"ל (צילום: באדיבות המצלם)

לאחר דרמה שנמשכה שעות ארוכות וחשש מנתיחה, שוחררה הלילה (שלישי) גופתו של הנער החרדי, שמעון הלר ז"ל, שטבע אתמול בנחל פרת הסמוך לירושלים.

בארגון זק"א תל אביב דיווחו כי בפרקליטות מחוז ש"י התעקשו שלא לאפשר את שחרור הגופה, למרות חוות דעת של המכון לרפואה משפטית באבו כביר. כאמור, לאחר מאמצים רבים הגופה שוחררה לקבורה בשעת לילה מאוחרת.

כמו כן, רב הישיבה בו למד שמעון ז"ל, שארגן על פי החשד את הטיול לנחל, מסרב לשתף פעולה עם חוקרי המשטרה ואלו צפויים לבקש הבוקר מבית משפט השלום בירושלים להאריך את מעצרו.

כזכור, הנער החרדי שיצא עם חבריו לטיול 'בין הזמנים', נפל מסיבה שאינה ברורה למעמקי הנחל, ואותר לאחר סריקות שנערכו במקום, כשהוא חסר הכרה.

וכך תיאר אילון לובינר, חובש באיחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה: "בסיוע אזרחים נוספים, משיתי אותו מהמים והתחלתי בביצוע החייאה. לאחר מכן הצטרפו אלי צוותי יחידת חילוץ מגילות, והמשכנו בביצוע פעולות החייאה ממושכות בזירת האירוע".

בהמשך מסוק הטיס את הנער לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, תוך כדי ניסיונות החייאה כושלים, שם נקבע באופן רשמי דבר פטירתו המצערת.

מבית החולים הדסה עין כרם נמסר: "אל יחידת הטראומה פונה במסוק, תוך כדי החייאה, נער בן 15 אשר טבע בנחל פרת. מאמצי החייאה אינטנסיביים נמשכו אף ביחידת הטראומה, על ידי צוותי הדסה, אך הם נאלצו לקבוע את מותו. אנו משתתפים בצער המשפחה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר