אסון הטביעה

פרץ בבכי: הוארך מעצרו של המדריך בטיול

בית המשפט האריך בשלושה ימים את מעצרו של תושב ירושלים בן 34, ששימש כמדריך בטיול תלמידי הישיבה אתמול, שהסתיים בטרגדיה: טביעתו של הנער שמעון הלר ז"ל (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
העצור בבית המשפט, היום (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

אסון הטביעה: בבית משפט השלום בירושלים הסתיים לפני דקות אחדות (שלישי) דיון בהארכת מעצרו של המדריך בטיול בו טבע אתמול למוות הנער שמעון הלר ז"ל, בהחלטה על הארכה בשלושה ימים.

יצוין, כי ל'כיכר השבת' נודע, כי בשעה שהוכנס לחדר החקירות המדריך - בן 34 ואב לילדים מירושלים - הוא פרץ בבכי מתמשך, כשנודע לו שהינו חשוד בגרימת מוות ברשלנות.

בבית המשפט פירט תחילה נציג המשטרה: "קבוצה של נערים שהתה בנחל פרת, וכוחות הצלה שהגיעו למקום חילצו את הנער ובבית החולים נקבע מותו. עולה חשד נגד המשיב, האחראי על הקבוצה של הנערים וגם על המנוח".

הלוויתו של הנער (מוישי ז')

"החשוד נחקר ושמר על זכות השתיקה, ניסינו לעשות מספר רב של פעולות", דיווח השוטר, "ולמרות שאין לו עבר פלילי, אנחנו סבורים שיש חשש ממשי שהוא ינסה לשבש את החקירה, ולכן מבקשים הארכת מעצר בשמונה ימים".

בשלב זה גילה השוטר, כי "בחומר הראיות יש עדויות של אנשים נוספים שהיו בטיול, מדריכים נוספים, שאנחנו מנסים לאתר אותם. מגיש ה'עזרה ראשונה' וכמה מדריכים אחרים, מסרו גרסה במשטרה".

סנגורו של העצור, עו"ד שלומי בן שבת, חלק על נציג המשטרה ואמר: "בשטח המשיב כן תוחקר על ידי שוטר, ומסר לו גרסה מפורטת".

בתום שמיעת הצדדים, אמר השופט אלעד לנג כי הוא מורה על הארכת מעצר בשלושה ימים בלבד, והסביר: "אף שישנם פעולות בנות שיבוש, אני סבור שהמסוכנות של המשיב נמוכה מאוד".

שמעון ז"ל. הנער שטבע (צילום משפחתי)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר