נוסעים על 80 קמ"ש

תושבי רמת שלמה מתריעים: "אסון, זה עניין של זמן"

לאחר פרסום התיעוד מרחוב טולדנו ברמת שלמה בירושלים, בו ניצלו בנס שתי ילדות מדריסה, תושבי השכונה בשיחה עם 'כיכר השבת' מזהירים כי אסון בכביש - רק עניין של זמן (בארץ)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
התיעוד המדאיג (צילום: מצלמת אבטחה)

בתיעוד שהתפרסם ב'כיכר השבת' לפני יומיים, נראו שתי ילדות חרדיות ניצלות בנס, כשניסו לחצות את הכביש ברחוב טולדנו ברמת שלמה בבירה, שלא במעבר חציה. תושבי השכונה מספרים כי העובדה שעדיין לא קרה אף אסון בכביש, היא נס משמים.

הרחוב שנבנה לאחרונה, הוא גם למעשה כביש שמחבר בין שכונת רמת שלמה בעיר, לגבעה הצרפתית ושועפט. "למרות שזה רחוב צדדי, הכביש הפך לרחוב ראשי", אומר אחד התושבים בשיחה עם 'כיכר השבת'. "התלוננו כמה פעמים לעירייה, שגם תושבים וגם ערבים נוסעים פה במהירות מאוד מאוד גבוהה ואין עם מי לדבר"

התושבים טוענים כי הם פנו פעמים רבות לעירייה בבקשה לסמן מעברי חצייה לאורך הכביש, "זה רחוב של כמה קילומטרים טובים, חדש בשכונה, שיש בו מעבר חצייה בתחילת הרחוב, ובסוף הרחוב. מעבר לזה אין פה שום מעבר חצייה", אומר אחד התושבים ומוסיף כי בכדי לחצות הכביש במעבר חצייה בבטחה, צריכים לצעוד 10-15 דקות.

"אחד התושבים בשכונה אמר שהוא ראה אותן מהחלונות של הבית שלו, ושהן ניסו עשר דקות לחצות את הכביש", מספר תושב השכונה. "הילדים שלי ספציפית, לא יודעות איך לחצות את הכביש. גם אני בתור אדם מבוגר לא יודע איך לחצות את הכביש".

"לא משנה כמה אנחנו מדברים עם העירייה", זועק תושב נוסף, "לא משנה כמה אנחנו פונים, אין עם מי לדבר, אין מעבר חצייה ברחוב. עד שלא יקרה פה אסון אף אחד לא יתעורר". לטענתו, העירייה אומנם הקימה מספר פסי האטה, "אבל אנשים בכל אופן נוסעים פה על 80 קמ"ש".

מעיריית ירושלים נמסר ל'כיכר השבת' בתגובה: "העירייה, בחנה את בקשת התושבים לסמן מעבר חציה סמוך לשטח ציבורי פתוח (שצ"פ) ברחוב. מכיוון שבמקום קיימת כניסה לחניה לא ניתן לבצע זאת, אלא בנקודה רחוקה יותר. לכן, העירייה הציבה ברחוב פסי האטה במספר מיקומים ובכוונתה להוסיף פסי האטה נוספים בשכונה במטרה להגביל את מהירות הנסיעה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר