100% ווקאלי

פרחי ניו יורק באלבום ווקאלי חדש: 'קנטטה'

המלחין והמפיק איצי בולד מגיש אלבום ווקאלי חדש של מקהלת הילדים שלו "פרחי ניו יורק", 12 שירים מתוך מופע "הקנטטה" השנתי שהוא מפיק מוזיקלית מידי שנה (סינגלים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

איצי בולד: "אלבום האקפלה הנפלא הזה המתין זמן רב ליציאתו. כבר שנים רבות אני משתתף ועובד עם 'קמפ אגודה' בצורות שונות, כולל הפקת המקהלות עבור אירוע "הקנטטה" - הצגה שעולה מידי שנה יום לפני תשעה באב. המפיק של ההצגה הנוגעת הזו הוא הרב שלי, רבי שמעון פינקלמן שליט"א. במהלך ההצגה כולה משובצים שירים אותם אני מבצע יחד עם המקהלה בסגנון האקפלה - ללא כלי נגינה.

אני חייב לציין, כי ההצלחה של אותן מקהלות היא בהכרח בשל הזכויות הרבות של הרב פינקלמן. כמה מהשירים והמילים הטובים ביותר שלי נכתבו והולחנו לקראת אותן 'קנטטות'. אני מייחס ישירות את ההצלחה של אותם שירים להשפעה שלו עליי. רבים מאותם שירים הפכו ללהיטי ענק ב"קמפ אגודה" ו-12 מהם הוקלטו באלבום החדש. בנוסף, באלבום יש שיר חדש שכתבתי כדי לחזק את הציבור ב"שחייה בין גלי החיים", תוך אמונה בהשם שיוביל אותנו בשפל ובגאות.

אני מודה להשם שאפשר לי להגיע להישג זה של הוצאת השירים דרך קולם הטהור של הילדים. בעזרת השם אני מקווה לחלוק איתכם שירים רבים נוספים בעתיד הקרוב.

מבלי להכביר במילים... אני מציג בפניכם את... "פרחי ניו יורק" המקהלה אותה אני מוביל בכל ליבי ונשמתי".

האזינו לטעימות משירי האלבום בהפקתו המוזיקלית של הזמר והיוצר ארי גולדוואג:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר