ככלות ה'שבעה'

ההבדלה המרגשת במשפחת הר כסף; תיעוד

בני משפחת הר כסף עלו לקברו של האב ר' חיים ז"ל שנהרג בתאונת דרכים, ובדרכם למקום עצרו ל...סייע בתאונה; בשבת הם היו יחדיו והתרגשו בהבדלה של הבן במוצ"ש • צפו (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
ההבדלה המרגשת (צילום: באדיבות המשפחה)

במלאות השבעה לפטירתו של איש החסד ר' חיים זאב הר כסף ז"ל שנהרג בחול המועד פסח, בתאונת דרכים בכביש 6, עלו היום (ראשון) בני המשפחה לקברו בבית העלמין ירקון שבפתח תקווה.

בדרך לבית העלמין התרחשה תאונת דרכים, שני בניו של חיים ז"ל המתנדבים במד"א, זינקו מהרכב והגישו עזרה ראשונה לאופנוען שנפצע בתאונה.

מעניקים סיוע רפואי בדרך לבית העלמין (מתוך אינסטגרם)

את השבת, העבירו בני משפחת הר כסף בביתם שבבני ברק. הם השתדלו שלא לבכות ולהיות בצער במהלך השבת הקדושה - שכן כידוע אסור להצטער בשבת, אך במוצאי השבת, כאשר הבן יצחק ערך הבדלה מרגשת, עין לא נותרה יבשה.

"בשבת אצלי בבית, היינו כל האבלים ובני הזוג", סיפרה האם רויטל הר כסף, "המשכנו קצת את הביחד, לנסות לפרק את החויה הקשה שעברנו בשבוע וחצי האחרונים".

היא מוסיפה ומבקשת בכאב: "כל מי שרואה את הבן שלי עושה הבדלה והלב שלו דומע איתנו, שיקבל על עצמו בבקשה: לעילוי נשמת בעלי האהוב (אני עדין לא מאמינה שאני אומרת את זה) חיים זאב בן אברהם, לחייך יותר לסביבה, להאיר פנים, לשים לב למי צריך עזרה, להגיד מילה חמה ולתת הרגשה טובה!".

כפי שדווח ב'כיכר השבת', ביום חמישי האחרון, מצבה הרפואי של נעמה הר כסף בת ה-17, שנפצעה קשה בתאונת הדרכים שבה נהרג אביה - השתפר, היא הועברה ממחלקת טיפול נמרץ בבית החולים רמב"ם, למחלקה רגילה, כשהיא בהכרה מלאה, זאת אחרי שהתעוררה מההרדמה הממושכת.

למרות השיפור כעת במצבה של נעמה, בני משפחתה מבקשים: המשיכו להתפלל עבור נעמה בת רויטל שרה, לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל.

מעניקים סיוע רפואי בדרך לבית העלמין (מתוך אינסטגרם)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר