לאחר 30 שנה

בגלל הבוס החרדי? רני רהב עוזב את 'אל-על'

איש יחסי הציבור הוותיק, רני רהב, הודיע היום לעובדי חברת אל על, כי החליט לעזוב את תפקידו בחברה - לאחר 30 שנה. "אני רואה בחברה חלק בלתי נפרד מאיתנו", כתב (חדשות)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
רני רהב (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

טלטלה בחברת התעופה הגדולה: איש יחסי הציבור רני רהב הודיע הערב (ראשון) על סיום תפקידו כדובר חברת התעופה 'אל על' לאחר 30 שנה בתפקיד הנחשק.

זאת בתום שנה שבה חברת יחסי הציבור שלו נתנה את שירותיה ל'אל על' ללא תמורה בצל משבר העבודה בעקבות נגיף הקורונה והחלפת הבעלים.

"איני רואה ברגע הזה פרידה, כי אם זיכרון אינסופי. שמעתי את משק כנפיי ההיסטוריה והוא יהדהד בחיי לנצח", כתב רהב במכתב הפרידה לעובדי החברה.

עוד הוסיף רהב: "חברת רהב תקשורת בראשותי ליוותה את חברת אל על באהבה ובמסירות רבה גם כשהייתה חברת סמך ממשלתית. היינו חלק מהגרעין שהביא את החברה להפרטה, בראשות היו"ר האגדי מיכאל לוי, והמשכנו מאז, מול שלל המנכ"לים, היו"רים וההנהלה, לשרת את החברה, עד עצם היום הזה. עשינו זאת ללא מורא ופחד, בתחושת הזדהות וגאווה לאומית: למדינת ישראל, לדגל ישראל, לחברה ולעובדיה המדהימים, שחוללו ניסים ונפלאות 365 ימים בשנה, 24/7."

"בשנה האחרונה", פירט רהב: "החל מאפריל 2020, לאור הקשיים הכלכליים אליהם נקלעה החברה בשל משבר הקורונה העולמי, החלטתי שאחרי כל השנים בהן ליוויתי את החברה בכל מצב, אני ממשיך לעשות זאת כרגיל גם עתה ונרתם 24/7, ללא תמורה. כך עשיתי במהלך השנה האחרונה ועד היום, שכן אני רואה בחברה חלק בלתי נפרד מאיתנו".

כזכור, בחודש אוקטובר 2020, איש העסקים החרדי אלי רוזנברג, הבעלים של חברת 'כנפי נשרים תעופה', רכש את השליטה בחברת 'אל על'.

רוזנברג החרדי החליט לשים לנגד עיניו את ענייני הדת והיהדות בחברת התעופה הגדולה, והודיע כי חברת התעופה 'סאן דור' (חברת בת של 'אל על') תפסיק לטוס בשבת קודש, חודשים ספורים אחרי שרכש את החברה.

'אל על' אומנם לא ביצעה טיסות באופן רשמי בשבתות ובחגים, אך 'סאן דור' ביצעה טיסות צ'רטר בימי שבת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר