בדרך לבית הקברות

כך ילדיו של חיים הר כסף ז"ל הצילו את חיי בן דודם

בני משפחת הר כסף, שהיו בדרכם לבית העלמין, במלאות ה'שבעה' לאביהם ר' חיים ז"ל שנהרג בתאונת דרכים, הצילו את חייו של הבן דוד השני שלהם • צירוף מקרים מרגש (בארץ)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
בזירת האירוע (צילום: מתוך אינסטגרם)

סגירת מעגל כזו עוד לא ראיתם: אמש (ראשון) במלאות השבעה לפטירתו של איש החסד ר' חיים זאב הר כסף ז"ל שנהרג בחול המועד פסח, בתאונת דרכים בכביש 6, עלו בני המשפחה לקברו בבית העלמין ירקון שבפתח תקווה.

בדרך לבית העלמין התרחשה תאונת דרכים, שני בניו של חיים ז"ל המתנדבים במד"א, זינקו מהרכב והגישו עזרה ראשונה לאופנוען של מד"א שנפצע בתאונה.

היום כאמור נחשפים פרטים מהתאונה המדוברת, צירוף מקרים לא שגרתי - כאשר התברר שהפצוע הוא בן דוד שני של האם רויטל הר כסף.

"אם לא הייתי מבולבלת, הייתי מזהה את ההורים שלו שעמדו בצד", סיפרה רויטל הר כסף, "גם הם עלו לקבר בתום שבעה על אמא שלהם שהיתה דודה אהובה על כולנו... משפחה ירושלמית שכמותנו, כולם בקשר עם כולם".

לסיום אמרה: "אז שתי המשפחות שלנו נפגשו מעבר לכביש, והכי הזיה שגם הפצוע הוא קוד כונן מד"א 239 וגם הבן שלי שהציל אותו - רק כל אחד במרחב אחר".

כפי שדווח ב'כיכר השבת', ביום חמישי האחרון, מצבה הרפואי של נעמה הר כסף בת ה-17, שנפצעה קשה בתאונת הדרכים שבה נהרג אביה - השתפר, היא הועברה ממחלקת טיפול נמרץ בבית החולים רמב"ם, למחלקה רגילה, כשהיא בהכרה מלאה, זאת אחרי שהתעוררה מההרדמה הממושכת.

למרות השיפור כעת במצבה של נעמה, בני משפחתה מבקשים: המשיכו להתפלל עבור נעמה בת רויטל שרה, לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר