חילול ה' • צפו

מזעזע: קיצוניים ממא"ש שרפו זרים שהונחו על קברי חללים

מיעוט קיצוני ממאה שערים, שרף אתמול את זרי הפרחים והדגלים שהונחו על קבריהם של חללי צה"ל בהר המנוחות, ע"י המשפחות • המשטרה ידעה על כך והציבה מחסומים, היום נפתחה חקירה (חרדי)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
השריפה בהר הרצל (צילום: ישראל קרויס)

קומץ קיצוני קטן, המתגוררים במאה שערים במעשה נבזי: הזרים שהונחו על קבריהם של חללי צה"ל הקבורים בהר המנוחות, נלקחו על ידי הקיצוניים ונשרפו אתמול (רביעי) - יום הזיכרון בשוק במאה שערים, ל'כיכר השבת' נודע כי המשטרה הציבה מחסומים במהלך הלילה.

אתמול עלו עשרות משפחות שכולות לבית הקברות בהר המנוחות, כדי להתייחד עם יקיריהם שנרצחו במלחמות ישראל, קודם להגעתם, הזמינו המשפחות זרי פרחים ודגלים שיונחו על הקבר.

אך יום קודם לכן, הגיעה קבוצה קיצונית ממאה שערים ולקחה את הדגלים וזרי הפרחים ואתמול - ביום הזיכרון, שרפו אותם לעיניי המצלמה בשוק במאה שערים.

הרקע לשריפת הדגלים, היא הביקורת שהייתה בקרב חלקים על השתתפות הפוליטיקאים החרדיים בהר הרצל - ביום הזיכרון.

תושב מאה שערים וותיק אומר בשיחה עם 'כיכר השבת': "מדובר במעשה נבזי ומרושע מאין כמותו, ממתי עושים דבר כזה למשפחות שמתאבלות, אין חילול השם גדול מזה".

ל'כיכר השבת' נודע, כי במשטרת ישראל כבר קיבלו דיווח על המעשה אתמול, אך לא היה להם את התיעוד, לכן, אמש, הציבה המשטרה מחסומים סביב מספר בתי עלמין, כדי למנוע חיקוי של התופעה הבזויה הזו.

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב על המעשה ואמר כי "נעשה מעשה מזעזע של חילול כבוד הנופלים שבזכותם כולנו חיים כאן. אני מגנה בתוקף את המעשה הברברי ואני מצפה מהגורמים המוסמכים למצות את הדין עם האחראים במהירות האפשרית".

הרמטכ"ל, רב-אלוף אביב כוכבי, אמר כי "מדובר באירוע חמור ומביש, המבטא פגיעה במגיני המדינה ובערכיה. צה"ל מחזק את המשפחות השכולות ומוקיע התנהגות בזויה ומקוממת זו וסמוך ובטוח כי משטרת ישראל תמצה את הדין עם מבצעי המעשה הנפשע".

ממשטרת ישראל נמסר: "פתחנו הבוקר בחקירה בעקבות סרטון בו ניתן לראות שריפת דגלונים וזרים. חוקרי המשטרה עושים מאמצים גלויים וסמויים על מנת להגיע אל החשודים במעשה".

צפו בווידאו

(צילום: ישראל קרויס)
(צילום: ללא קרדיט)
(צילום: ללא קרדיט)
(צילום: ללא קרדיט)
(צילום: ללא קרדיט)
(צילום: ללא קרדיט)
(צילום: ללא קרדיט)
(צילום: ללא קרדיט)
(צילום: ללא קרדיט)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר