האזינו

סבו של הנער שנרצח בידי אביו: "נפלה עלינו פצצת אטום"

כארבעה שבועות אחרי הרצח המזעזע של הנער בקרית גת, על ידי אביו, מדבר הסבא לראשונה, ובשיחה חושפנית מדבר על תחושותיו. וגם: האמן יואל וקסברגר, שהיה שותפו של האב. צפו (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: מתוך 'חדשות 13')

חודש חלף מאז הלילה בו א', איש עסקים מצליח, רצח את בנו בכורו בן ה-14, בביתם שבקרית גת, אך בני המשפחה והחברים עדיין אינם מצליחים לעכל כיצד האיש המוכר להם כאבא מסור ועדין נפש, היה מסוגל כך לעשות - לולא סמי ההזייה שקיבל מה'מטפל' שלו.

בשיחה עם כתבת 'חדשות 13' אריאלה שטרנבך, שהתפרסמה הערב (חמישי) במהדורה המרכזית של הערוץ, נשמע סבו של הנער אומר: "נפלה עלינו פצצת אטום!".

"לאחרונה, אחרי שהפסיכיאטרים דיברו איתו ונתנו לו להבין מה קרה, הוא בכה, הוא צעק", הוסיף הסב המיוסר. "החיים שלו נגמרו. כשבן אחר שלי סיפר לו שהוא הספיד בקבר בנו, הוא הגיב: מה, יש קבר?...".

אחד מחבריו של האב העצור, מתברר, הוא לא אחר מהאמן יואל וקסברגר, בעליה של חברת מוצרי היודאיקה 'מלכות וקסברגר', שהיה שותפו העסקי. בשיחה עם 'חדשות 13' הוא אומר: "זה עדיין לא נקלט לי. זה כאילו נראה איזה סרט".

"אין סיכוי שזה הבן אדם", מוסיף וקסברגר: "איך ייתכן שאדם שראיתי אותו כל כך מתרגש מילדים חולים, יכול לפגוע כך בבנו? מה קרה שם באותו לילה?".

יואל וקסברגר. חברו של האב

ואכן, באשר לאותו לילה נורא, מהכתבה המרתקת עולה התיאור הקשה הבא: סמוך לשעה 19:00 הגיע האב בן ה-37 לבית הרב שלו בירושלים. לאחר מכן שב לביתו, ונכנס למשרד שבחצר הבית.

"ב-22:22 קיבלתי ממנו מייל", משחזר יואל וקסברגר, "והוא שלח לי תיקונים מורכבים, זאת אומרת שיש שם מוח מיושב; זה היה ב-22:22 - והמקרה קרה ב-23:40".

סמוך לחצות, נטל א' בפתאומיות סכין מטבח, רץ לעבר ילדו הבכור ודקר אותו בשנתו 11 פעמים, בכל חלקי גופו, לעיני אשתו ובתו, שניסו להיאבק בו, ללא הצלחה.

בחלוף שבוע נעצר כזכור אדם המוכר כ'מטפל' בשיטות של היפנוזה, ובהמשך הואשם כי סיפק לאב סם מסוכן מסוג MDMA, למפגש טיפולי שהשניים ניסו לעשות.

בהקשר זה חשף לכתבת, חבר משותף של השניים, כי "כל הסצנה הזאת התחילה מקבוצה של כמה חברים, שראו סרט מסוים, שמעו שיש טיפול ניסיוני בחומרים האלה וחשבו שהם יכולים לקצר תהליכים ולעשות את זה לבד. שום טיפול ושום מטפל...".

יצוין, כי מטעם עורכי הדין המייצגים את הנאשם באספקת הסמים לאב, נמסר: "המשטרה לא מצאה שום קשר בין מרשי לבין האירוע הטרגי שהתרחש בכלל כשלושה שבועות לאחר המפגש בין השניים. מרשי עבר אירועים קשים שהובילו אותו למצב נפשי קשה אשר ממנו נחלץ בעזרת טיפול מיוחד. טיפול זה כבר אושר על ידי רשויות הבריאות במדינות שונות".

צפו בכתבה המזעזעת

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר