התיקים מבית הדין חושפים

הראש"ל: 'הדברים הנוראים, מגיעים מנשים שלראשן פאות'

הראשון לציון הגר"י יוסף, התייחס לחומרת האיסור לחבוש פאה נוכרית וחשף כי רוב הסיפורים הקשים בבית הדין הגדול מגיעים מנשים חרדיות החובשות פאה או מנשים חילוניות. צפו בדברים (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: מתוך יוטיוב)

הראשון לציון והרב הראשי, הגאון רבי יצחק יוסף, התייחס במהלך שיעור שמסר לחומרת האיסור לחבוש פאה נוכרית וחשף כי רוב הסיפורים הקשים בבית הדין מגיעים מנשים חרדיות החובשות פאה או מנשים חילוניות. צפו בדברים.

במהלך שיעור שמסר לאחרונה, התייחס הרב הראשי לחרם שרבנים בירושלים ביקשו להטיל על נשים הנוהגות כדעת מרן ומדליקות נרות שבת 20 דקות לפני השקיעה, ושיחה שקיים עם אחד הרבנים העומד מאחורי המכתב.

"אמרתי לו", סיפר הראשל"צ: "על זה כל הבלגן שעושים רעש? על זה החרם? למה לא עושים חרם על פאה נוכרית? זה לא הרבה יותר גרוע? נשים הולכות כמו שחקניות, רואים אחד עם שטריימל והשני עם שיער על הראש. מה זה? זה לא פריצות? תעשו על זה רעש, תעשו על זה חרמות ונידויים".

"רבותי", חשף הרב הראשי אב"ד בבית הדין הגדול: "באים אצלי תיקים בבית הידן הרבני, אני יושב שם כבר כמעט שמונה שנים. תיקים של חרדים. אני שומע דברים נוראיים שלא יאומן. על הרוב זה (נשים החובשות. י-כ) פאה נוכרית, או חילוניים או עם פאה נוכרית".

"זו פרצה חמורה מאוד", סיכם הרב הראשי הגר"י יוסף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר