"אין תג מחיר"

למכירה: מסרק וקופסת סיגריות של היטלר

בית מכירות אוסטרלי מציע לרכישה מספר פריטים אישיים של הצורר הנאצי אדולף היטלר • בין המוצרים: קנקן לקרח, צלוחית לרוטב, קופסת סיגריות, מסרק ובקבוק (חדשות בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
המסרק ופיית הבקבוק של היטלר, עם סמלים נאציים וראשי התיבות של שמו (צילום מסך מתוך אתר המכירות)

בית מכירות אוסטרלי מציע לרכישה מספר פריטים אישיים של הצורר הנאצי אדולף היטלר ימ"ש.

בין המוצרים, שהשתייכו לצורר ומוצעים כעת לרכישה בבית המכירות JB שבמערב אוסטרליה: קנקן לקרח, צלוחית לרוטב, קופסת סיגריות, מסרק ובקבוק.

לבית המכירות, המתמחה במוצרים צבאיים וממשלתיים מתקופות שונות, כבר יש היסטוריה ארוכה של ממכר מוצרים נאציים. הפניות מצד ארגונים נגד אנטישמיות, נענו עד כה בתגובות אטומות וציניות.

המוצרים ש'זכו' להתעניינות הרבה ביותר הם המסרק וקופסת הסיגריות, שקיבלו הצעות מקונים פוטנציאליים בסך עשרות אלפי דולרים.

הפריטים של היטלר, כפי שמוצגים באתר בית המכירות (צילום מסך)

"אם היטלר היה חי היום, הוא היה מודה ל-JB ומוחא כפיים לסחר הגס שלהם", נמסר בתגובה מארגון ADC, עמותה יהודית-אוסטרלית הנאבקת בפשעי שנאה.

"השמדה וההומניזציה של מיליונים לא צריכה להיות בעלת מחיר תג ולהציע למציע הגבוה ביותר. המכירה המעוותת והמעוותת של פריטים מוכתמים בדם שהיו שייכות למפלצת רומסת את זכר קורבנות השואה והיא יריקה על קברי האמיצים שהקריבו את חייהם כדי להביס את העריץ הרשע הזה ובעיטה בבטנם של ניצולי שואה", נמסר.

יצויין שבהזדמנות אחרת, בה קרא הארגון לבית המכירות להפסיק את מכירת פריטים נאציים, בחר בית המכירות להעלות לפייסבוק תמונה של מנכ"ל ADC דביר אברמוביץ לצד תמונת היטלר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר