בכיר חרדי מזהיר:

"החרדים ייפגעו קשה באופוזיציה, בדתי לאומי - בנט יטפל"

חברי הכנסת החרדים הפנימו ביממה האחרונה כי ככל הנראה הם בדרכם לספסלי האופוזיציה, ובכיר חרדי מזהיר בשיחה עם 'כיכר': "מי שייפגע בעיקר אלו החרדים, בנט כבר ידאג לציונות הדתית" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
גפני, דרעי וליצמן (צילום: אלכס קולמויסקי, יעקב כהן ויונתן זינדל - פלאש 90)

"אם תוקם ממשלת לפיד-בנט, נלך לאופוזיציה", הכריזו אמש (שני) יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, יו"ר 'יהדות התורה', ח"כ משה גפני והשר יעקב ליצמן, ונראה כי בכירי הסיעות החרדיות הפנימו כי ככל הנראה הם בדרכם לספסלי האופוזיציה.

גורם בכיר במפלגות החרדיות התבטא בשיחה עם 'כיכר השבת': "אני מודאג מאוד, אנחנו כמעט בוודאות בדרך לאופוזיציה. כל הסימנים מלמדים שיאיר לפיד ונפתלי בנט סגורים בניהם, הכל מתואם".

לדבריו: "מי שייפגע במיוחד מההליכה לאופוזיציה זה הציבור החרדי, אנחנו כמעט היחידים שנפגע. בצלאל סמוטריץ' לא מודאג מהליכה לאופוזיציה, הרי לציבור הדתי לאומי נפתלי בנט ידאג מבפנים כשמבמקיל סמוטריץ' יאשים אותו בבגדיה ויהפוך למנהיג הציונות הדתית. לנו אין מי שידאג".

הגורם הבכיר הוסיף: "ברגע שנבקש את עזרת אלקין, סער ובנט, הם יגידו לנו 'אתם לא מוחרמים, בואו לממשלה', הם הרי יודעים שזה לא יקרה, אבל כך ישחקו בנו. הולכים לתקופה לא פשוטה".

כזכור, אמש דווח ב'כיכר השבת' כי יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, התייחס בצהריים במהלך ישיבת סיעת ש"ס בכנסת לפלונטר פוליטי והתבטא כי: "המצב לא פשוט, איך שזה נראה כעת בסבירות גבוה תוקם ממשלת לפיד - בנט. אפשר לחפש את האשמים, אבל זה המצב כעת".

דרעי התייחס ליום שאחרי ממשלת הימין בראשות נתניהו והתבטא: "אנחנו לא במקום של לאיים על נתניהו, אמרנו שהולכים עם הליכוד וכך זה יהיה - במצב כזה אנחנו נלך לאופוזיציה".

כמו כן, יו"ר הוועדה המסדרת של הכנסת, ח"כ מיקי זוהר, התבטא אמש בדיון הוועדה כי בסיעת 'הליכוד' בראשות בנימין נתניהו מבינים שהם בדרך לספסלי האופוזיציה.

לדבריו: "אנחנו מבינים ומפנימים שאנחנו בדרך לאופוזיציה. אני כבר יודע לומר לכם מי יהיה יו"ר האופוזיציה - שמו בנימין נתניהו. שאני אזכיר לכם את שנות בגין הארוכות באופוזיציה?".

בהמשך הוסיף: "אם צריך, נלך בכבוד ובראש מורם לאופוזיציה. האמינו לי - לא יהיה לכם קל איתי אם אהיה באופוזיציה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר