במאה שערים • צפו

שוטרים פרצו לבית; החשוד התחפש לאישה

לאחר הפריצה הדורסנית בלילה, המשטרה הגיעה היום שוב למא"ש, כדי לעצור חשוד - אותו מחפשים 5 חודשים, השוטרים בתחילה לא זיהו את החשוד, כי התחפש לאישה; צפו (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
השוטרים היום במאה שערים (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

במהלך הלילה החרון (שלישי), נכנסה המשטרה למאה שערים, תוך שהיא זורקת רימוני הלם ומבצעת מעצרי שווא, לפני שעה קלה, נכנסה המשטרה שוב, כדי לעצור חשוד אותו הם מחפשים מעל חמישה חודשים, בשל ההפגנות כנגד הרכבת הקלה בירושלים.

כוחות ימ"ר של המשטרה הגיעו כאמור בלילה האחרון לכתובת של החשוד בשכונת מאה שערים בירושלים, אותו חשוד לא היו בבית והכוחות המשיכו לכתובות הבאות.

הכוחות נכנסו היום שוב למאה שערים, לאחר שהתקבל מידע מודיעיני שהחשוד שוהה בביתו. הכוחות הגיעו לבית המשפחה ולא הצליחו לאתר את החשוד.

לאחר כמה דקות, כשעשרות שוטרים צובאים על בית החשוד, התבררה הסיבה מדוע הם לא מוצאים אותו - על אף המידע המודיעיני שהיה בידם.

מתברר, כי אותו חשוד, התחפש לאישה חרדית ולבש פאה וחצאית וכך כוחות הימ"ר לא זיהו אותו. לאחר כמה דקות, אחד מהשוטרים שהיו במקום, זיהה אותו והחשוד אותו מחפשים חמישה חודשים - נעצר ונלקח לתחנת המשטרה.

ל'כיכר השבת' נודע, כי הכוחות היו בבוקר בעוד כמה כתובות של חשודים - שלא הצליחו לאתר במהלך הלילה, אך שוב לא נמצאו החשודים.

כזכור, במהלך הלילה האחרון, המשטרה פשטה בפעם השנייה השבוע, על שכונת מאה שערים בירושלים ומתוך עשר כתובות שהיו בידיה - עצרה המשטרה רק אחד, על רקע מעורבות בהפגנות סביב עבודות הרכבת הקלה ברחוב בר אילן בבירה.

כחלק מהפארסה המשטרתית, הכוחות הגיעו גם לשכונת בית ישראל - ופרצו לדירה של זוג קשישים בני 80, כאשר אחרי דקות התברר שזו טעות בכתובת. כמו כן, בכמה כתובות נוספות התברר לכוחות אחרי הפריצה שמדובר בטעות בכתובת

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר