סרטון מזעזע

'טרור הטיקטוק': עומאר הפיץ משחק ירי בחרדים

צעירים ערבים ממשיכים להעלות לחשבונם ב'טיקטוק' סרטוני אלימות קשים נגד חרדים: אחד מהם, הפיץ לאחרונה משחק מחשב בו נורה עובר אורח חרדי למוות • הנמיכו רמקולים (ארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: מתוך טיקטוק)

'טרור הטיקטוק': סרטון אלימות נוסף נגד חרדים, אחד מני רבים, הופץ בידי צעיר ערבי, בחשבונו ברשת החברתית, ובו נראה חרדי מוצא להורג בירי ב'משחק'.

מדובר במשחק מחשב ישן, שאחת הדמויות בו, שסופגת ירי מטווח אפס, עודכנה לאחרונה כחרדית, עם כיפה, פאות ו'ווסט' חסידי.

צעיר ערבי בשם עומאר, העלה ל'טיקטוק', בליווי מוזיקה שמחה, את הסרטון בו נראה עובר האורח החרדי נורה למוות מרובה, באמצע הרחוב.

יו"ר סיעת ש"ס בכנסת, ח"כ מיכאל מלכיאלי, הגיב על כך לעיתונאי אריאל אלחרר, שפרסם זאת לראשונה: "התרענו בזמן אמת, אך מזמן נחצו כל הקווים האדומים! מהסתה ושיסוי יומיומיים, זה עובר לפרעות ולינצ'ים כלפי אנשים בעלי חזות דתית ההולכים לתומם ברחוב ומוכים עד זוב דם, וכעת משחק מחשב בו נדרשים המשחקים לירות בכמה שיותר חרדים".

"אני דורש בתוקף מכל נבחרי הציבור והמצקצקים השונים, לגנות באופן מידי ונחרץ את הדברים, וקורא ליועץ המשפטי לממשלה, האמון על שמירת הסדר הציבורי, לפתוח בחקירה מידית ולמצות את הדין בחומרה הנדרשת. מי ששותק, שותף! לא פחות", הוסי מלכיאלי.

יצוין, כי מנכ"ל 'טיקטוק' בישראל טען היום במכתב רשמי, כי אנשיו הסירו מהרשת את כל הסרטונים האלימים נגד החרדים, ואף פתחו בחקירה וחסמו את כל החשבונות המסיתים.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר