תיעוד חדש • צפו

האלימות בפוניבז' - ארבל: "מביע שאט נפש"

האלימות בישיבת פוניבז': אתמול, פונה לייבל כהנמן לבית החולים - לאחר שהותקף בהיכל הישיבה, כעת מתפרסם תיעוד חדש מהתקיפה; חה"כ ארבל: "זעזוע ושאט נפש" • צפו (חרדי)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
האלימות נגד לייב כהנמן (צילום: ללא קרדיט)

הקרב על ה'היכל': מנהל הישיבה ר' אריה לייב כהנמן הוכה אתמול (שלישי) קשות בהיכל ישיבת פוניבז' בבני ברק, כפי שדווח לראשונה ב'כיכר השבת', הערב (רביעי), אנו מפרסמים תיעוד חדש, בו נראים בחורים מושכים בזקנו של כהנמן, חבר הכנסת ארבל, הגיב על האלימות.

סיקור המהומות בפוניבז' >>

כזכור, לייבל כהנמן הוכה אתמול קשות ואף נזקק להמשך טיפול רפואי בבית החולים. פלג 'המחבלים', האשים את פלג 'השונאים', כי הם התחילו את המהומה.

כעת מתפרסם תיעוד חדש בו נראים בחורים מכים בו באכזריות את כהנמן, ובשיא המאורע מזנק אליו בחור ומושך לו בזקן עד שנתלשו לו חלק מהשערות.

פלג 'השונאים' אומר בשיחה עם 'כיכר השבת': "המשטרה ממשיכה להתעלם מהנעשה למרות שחתמה על מסמך מפורש שהיא תחזיר את הסטטוס קוו לגבעת הישיבה, היום הגיע כח משטרתי גדול לתפילת מנחה בישיבה ושמר על מקומותיהם של פלג המחבלים בתפילה והשאיר את תלמידי השונאים מחוץ להיכל במהלך כל התפילה".

חבר הכנסת משה ארבל מש"ס, הוא הפוליטיקאי החרדי הראשון המתייחס לאירוע בישיבת פוניבז', לדבריו: ”אני מביע זעזוע ושאט נפש מאספסוף מופרע שנוהג באלימות בפרט בימי ספירת העומר בתוככי היכל בית המדרש".

"אין לברבריות מהסוג הזה מקום במחננו ובחברה חפצת חיים בכלל. אני מצפה מרשויות האכיפה למצות את הדין עם פורעים אלימים אלו".

כזכור, מוקדם יותר היום פורסם לראשונה ב'כיכר השבת', כי ישנו גביר גדול ומוכר שמוכן להשקיע עשרות מיליוני דולר בשביל לפתור את המלחמה רבת השנים בישיבה, בהנהלת הישיבה בוחנים את ההצעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר