"סכנת חיים"

יהודה משי זהב פונה במצב אנוש לבית החולים

יהודה משי זהב, יו"ר זק"א לשעבר, פונה הבוקר (חמישי) במצב אנוש לבית החולים 'שערי צדק' בירושלים - לאחר מאמצי החייאה בביתו, שם נמשכים המאמצים להציל את חייו; מבית החולים נמסר כי הוא בסכנת חיים מיידית (חדשות)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י' באייר תשפ"א | 22.04.21
משי זהב, לפני כחודשיים (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

יהודה משי זהב, יו"ר זק"א לשעבר, פונה הבוקר (חמישי) במצב אנוש לבית החולים 'שערי צדק' בירושלים, שם נמשכים המאמצים להציל את חייו, כאשר יש סימן להתייצבות במצבו.

מי שהזעיק את כוחות ההצלה לבית המשפחה הוא בנו של משי זהב, לאחר שמצא את אביו במצב קשה מאוד. כוחות ההצלה החלו בביצוע פעולות החייאה ממושכות והוא פונה, כאמור, במצב אנוש לבית החולים.

ביתו של משי זהב, הבוקר (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

מבית החולים 'שערי צדק' נמסר כי "ליחידת הטראומה במרכז הרפואי שערי צדק הובא יהודה משי זהב לאחר מספר מאמצי החייאה. צוותי שערי צדק ביצעו הערכה ראשונית ומצבו מוגדר אנוש עם סימן להתייצבות מסוימת במצבו. כעת נשלח להמשך בירור".

פרופ' עופר מרין, מנכ"ל שערי צדק, עדכן כי משי זהב בסכנת חיים מיידית אך ישנם סימני חיים. "יהודה משי זהב הגיע לחדר הטראומה של שערי צדק לאחר שנמצא בביתו במצב אנוש. כוחות מד"א שהגיעו למקום החלו בהחייאה והעבירו אותו תוך כדי מאמצי החייאה לחדר הטראומה של שערי צדק. מצבו התייצב בחדר הטראומה. נכון לעכשיו הוא מונשם, מורדם עם סימני חיים שהם קיימים.

"משי זהב נמצא כרגע במחלקה לטיפול נמרץ לאחר מיצוב ראשוני. נכון לעכשיו עם לחץ דם ועם דופק. אנחנו מעריכים שנגרם נזק. אנחנו לא יכולים להעריך עד כמה. אני לא חושב שנוכל להעריך בשעות הקרובות בדיוק את מצבו. כרגע העיסוק העקרי הוא הייצוב הראשוני ולהוציא אותו מסכנת החיים המיידית שבה הוא נמצא. כרגע, הוא בטיפול נמרץ צריך לטפל בנזקים המידיים שנגרמו בזמן, עד שהתחילו את ההחייאה ועד שההחייאה צלחה בזה הצוות כרגע עסוק".

ביתו של משי זהב, הבוקר (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

לפני למעלה מחודש פורסם נגד משי זהב תחקיר בעיתון 'הארץ' על מעשים חמורים שיוחסו לו, זמן קצר לאחר שפורסם כי הוחלט להעניק לו את פרס ישראל. הערב היה אמור להיות משודר תחקיר בעניינו בתוכנית 'עובדה' בערוץ 12. לפני כחודש, הודיעה המשטרה על פתיחת בדיקה משטרתית בפרשה.

בעקבות התחקיר, משי זהב הודיע כי הוא מוותר על הפרס ובמקביל הודיע על כך שעוזב את תפקידו בזק"א. בהודעה שפרסם, כתב כי "לדאבוני זהו חלק מהמחיר שאני משלם על הדרך שבה בחרתי. פרסום הכתבה הוא ניסיון 'לחסל חשבון' עמי, ולצערי גם לחסל אותי. ככל שכוחותיי יעמדו לי, אמשיך לשרת את עם ישראל ואת מדינת ישראל כפי שעשיתי כל חיי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר