התובע חשף:

הערבי ששפך קפה, העיף את מגבעת החרדי

'טרור הטיקטוק': בחקירתו של הערבי שתיעד עצמו שופך כוס עם קפה רותח על יהודי עובר אורח, מתברר כי הוא חשוד במעורבות באירועים קשים נוספים, בהם תקיפת חרדי (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
רגעי ההשפלה (צילום: מתוך טיקטוק)

ימים ספורים לאחר שעובר אורח ספג משקה קפה רותח על גופו, כשחלף ב'שער שכם' בירושלים, מתברר כי התוקף הערבי שעשה זאת חשוד במעורבות באירועים קשים נוספים.

המשטרה מסרה היום (חמישי) 'הצהרת תובע' מטעם הפרקליטות, על הכוונה להגיש בקרוב כתב אישום נגד שני חשודים, בגיר וקטין, בגין מספר אירועי אלימות שהתרחשו לאחרונה, כחלק ממה שזכה לכינוי 'טרור הטיקטוק'.

האירוע שהוביל למעצר השניים, היה התיעוד שהעלו לרשת החברתית, בו נראה אחד מהם חולף על פניו של יהודי בעיר העתיקה בירושלים, שב בחזרה, נצמד אליו ושופך עליו את כוס הקפה.

מיד אחר כך, התוקף ושני חבריו פרצו בצחוק ונמלטו מהאזור, אך עוד באותו היום, שני האחרון, איתרו אותם שוטרי משמר הגבול והם נלקחו למעצר.

החשודים מסרו את גרסתם במהלך החקירה, ובמקביל לראיות שנאספו נגדם, נודע כי פרט לאירוע כוס הקפה, מעורב אחד החשודים באירועים נוספים, שלושה במספר, ביניהם תקיפת חרדי.

תלמיד ישיבה, שעבר אז לידו, הופתע כאשר הערב הסתער לעברו, העיף את המגבעת מראשו, פרץ בצחוק ונמלט - כאשר הכל, כנהוג, מתועד עבור 'טיקטוק'.

בית משפט השלום נעתר לבקשת המשטרה, לנוכח הצהרת התובע שהוגשה, והאריך את מעצרם של שני החשודים בחמישה ימים נוספים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר