חשיפת 'כיכר השבת'

גרסת הקצין: 'לא סטרתי, הסטתי פנים במהירות על הלחיים'

מח"ש הודיעה לשופט, כי הצעת הפשרה שהעלה לטובת נצ"מ שימי מרציאנו הנאשם באלימות כלפי חרדים בהפגנות - הצעה שנחשפה ב'כיכר השבת' - נדחית • וגם: גרסתו המוזרה של המפקד (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
האירוע המרכזי: הדחיפה והסטירה (צילום: מוטי קסטל, ערוץ 20)

חשיפת 'כיכר השבת': הצעת הפשרה השערורייתית שפרס בית המשפט בפני נצ"מ שימי מרציאנו, כדי לחלצו מעונש חמור על האלימות שהפגין כלפי ילד חרדי, נדחתה היום (שני) בבית המשפט.

כמו כן, בדיון בעניינו של מרציאנו, מפקד תחנת 'לב הבירה' בירושלים, בעקבות כתב האישום שהוגש על מעשי התקיפה שתועדו, פירט הנאשם את גרסתו המלאה לאירועים, בפעם הראשונה.

"לא היה מדובר בהפגנה", כתב תחילה הקצין, על אירועי חג הסוכות האחרון בהם התרחשה התקיפה, "אלא בהתקהלות אסורה, שגלשה תוך זמן קצר להפרות סדר קשות ואלימות".

מרציאנו הוסיף, כי יום העבודה שקדם לאירוע נאלץ להתמודד עם הפרות סדר קשות, שנמשכו שמונה שעות, ואחרי זה שוב התייצב לעבודה.

יוסף שמחי, הילד שהוכה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

"לא ידעתי שהמתלונן קטין", כתב הניצב-משנה על הילד המוכה, יוסף שמחי בן ה-12, "ופעלתי על פי הסמכות המוקנית לי בדין, לעיכוב חשוד וביצוע מעצר".

מרציאנו אף כפר בטענה כי סטר על פניו של הילד, כפי שעולה לכאורה מהתיעוד שפורסם ב'כיכר השבת', ומסביר: "הסטתי את פניו בתנועה מהירה על לחייו, ללא תנופה או הפעלת כוח חריג, זאת משום שהוא היה אחוז אמוק ועורר בהלה בקרב הסובבים. כמו כן, המתלונן עצמו הודה, במהלך הובלתו למעצר, כי זרק אבנים על שוטרים".

"אני גם כופר בטענה שנגרמו למתלונן השני שפשופים או חבלות", חתם נצ"מ שימי מרציאנו, באשר למתלונן השני נגדו.

מרציאנו (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

כאמור, לצד הצגת הגרסה, כמתואר, מח"ש עדכנה את בית המשפט כי היא דוחה את הצעתו להגיע לפשרה, שנחשפה ב'כיכר השבת', הכוללת "מתווה לסיום ההליכים" שצפוי להציל את הקצין מעונש משמעותי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר