בזמן אמת

נתפס התוקף האכזר שהרביץ לחרדים והטיל אימה ברובעים

הגבר שהטיל אימה בשכונות החרדיות, עם עשרות תקיפות אלימות שביצע נגד עוברי אורח ב'רובעים' החרדים בעיר אשדוד, עשה זאת שוב הלילה - אך נלכד בידי שוטרים במהלך מסע הימלטותו (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

חשיפת 'כיכר השבת': הגבר שתקף בימים האחרונים עשרות חרדים בעיר אשדוד, אותר על ידי המשטרה ונלקח למעצר.

בהודעת המשטרה על כך לפני זמן קצר (רביעי), נכתב כי "תגובה מהירה הלילה של השוטרים, הובילה למעצרו של חשוד כי תקף באופן אקראי אזרחים בעיר, בעלי חזות חרדית".

כזכור, דיווחים רבים שהתקבלו לאחרונה תיארו אדם הלבוש בקפוצ'ון ומסתתר תחת מסכה, המתנפל על חרדים, בעיקר ברובע ג', מניף עליהם את ידו בעוצמה ונמלט כשהוא מותיר אותם המומים ולעתים אף שותתי דם.

מספר עדויות מזעזעות על מעלליו פורסמו ב'כיכר השבת', ותושבי אשדוד החרדים תיארו כיצד האלמוני האלים מטיל את אימתו על כולם.

התוקף נמלט, לאחר מעשה (מצלמת אבטחה)

"זה רק בגלל חזותם החרדית של המותקפים", בטוחים התושבים. "הוא מטיל אימה בעיר, על כל חרדי, ואנחנו מזהירים אחד את השני ממכותיו האכזריות, בלפחות עשרים מקרים שונים".

אהרן זילבר, אברך שילדו נפגע, סיפר: "מדובר על אדם בודד, עם קפוצ'ון ומסכה על הפנים, חזותו חילונית, והוא מגיע דווקא לרובעים חרדים, תוקף מאחור צעירים שהולכים לבדם ופותח מיד בריצה".

"הבן שלי", הוא שחזר, "הלך ביום שישי אחר הצהריים ברחוב, כשפתאום הוא חוטף מכה בעורף. הכובע שלו עף, והתוקף נעלם. במהלך השבת הבנתי שזו תופעה, שמתרחשת כבר כמה ימים, ואולי אלו שני בני אדם, מבוגר וצעיר".

תושב אחר סיפר: "דקה אחרי אחת התקיפות, ניסיתי לתפוס אותו, אבל ללא הצלחה. בחור קיבל ממנו כאפה לפנים, עד כדי שנזל לו דם מהפה. הוא התחנן שאלווה אותו למקום התקיפה, שם נשארו חפציו, כשהוא רועד מפחד".

"אלו מקרים מזעזעים, שמשאירים טראומה לכל החיים", הדגישו תושבים נוספים, הבטוחים: "אלו פירות ההסתה של גורמים פוליטיים ועיתונאיים נגד החרדים".

כאמור, אמש סמוך לחצות, במהלך פעילות מבצעית שנערכה על ידי המשטרה, התקבל דיווח דומה במוקד 100 על תקיפה ברובע ג', אליו מיד הגיבו השוטרים שהיו באזור, ותוך זמן קצר איתרו את החשוד במעשה ועצרו אותו לחקירה.

התוקף האכזר, צעיר בשנות העשרים לחייו תושב העיר, נחקר בשעה זו בתחנת המשטרה, ובהמשך היום יובא לדיון בעניינו בבית המשפט, לשם הארכת מעצרו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר