"תקף שוטר חרדי"

בחור ישיבה נעצר בתפילה במירון; 'הפלג': נחסום את הדרך

בחור המשתייך ל'פלג', עלה אמש להתפלל בקבר הרשב"י, לטענת המשטרה, הבחור תקף שוטר חרדי - בשל חרדיותו • ב'פלג' מאיימים, "נצא מחר להפגין ונחסום את הדרכים המובילות למירון" (אקטואלי)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בחור ישיבה שלא התייצב לקבלת דיחוי בלשכת הגיוס ומוגדר כעריק, נעצר אמש (שלישי), תוך שהוא מתפלל בקבר הרשב"י שבמירון, ב'פלג' מאיימים לצאת ולהפגין.

הבחור, נעצר כאמור אתמול בקבר הרשב"י על ידי מחוז צפון במשטרה, שהעבירו את הבחור למשטרה הצבאית. כעת מתכנסים הרבנים הבכירים ב'פלג הירושלמי' ושוקלים על צעדי המחאה בעקבות המעצר.

אחת הדרכים שנלקחות בחשבון ברצינות על ידי הרבנים, היא לצאת ולהפגין מחר בדרכים המובילות לקבר הרשב"י במירון, וביניהן כביש 6 ו-2.

גורם במחוז צפון של המשטרה אמר ל'כיכר': "הבחור תקף אתמול שוטר חרדי סמוך לציון במירון - רק בגלל שהוא חרדי, הוא ירק על השוטר וזרק חפצים, הוא נעצר בחשד לתקיפת שוטרים, בתחנה התברר לנו שהוא עריק והוא הועבר לצבא החקירה נגדו במשטרה עדיין מתנהלת".

יצוין, כי הבחור ישיבה הינו עריק שבעה חודשים, ל'כיכר השבת' נודע כי הוא יישפט מחר אצל קצין צה"ל ולא בבית משפט צבאי.

מהוועדה להצלת עולם התורה נמסר: "עולם התורה ייצא לזעוק על המשך רדיפתו בארץ ישראל על ידי אלו שרוצים שח"ו תשתכח תורה מישראל. אנו סמוכים ובטוחים בזכותו ובזכות תורתו של התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי שנרדף גם הוא על ידי השלטונות בשל לימוד התורה, שתעמוד לכל מי שמוסר את נפשו על המשך לימוד התורה בטהרתה בארץ ישראל, כי לא תישכח מפי זרעו. וכדאי הוא רבי שמעון לסמוך עליו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר