במהלך הניחום

ההורים השכולים לשר אמיר אוחנה: "לא מחפשים אשמים"

השר לביטחון הפנים אוחנה, ויועצו החרדי אריק יקואל הגיעו לביקור תנחומים בבתיהם של המשפחות לוי וחיות ששכלו את בניהם באסון הבלתי נתפס במירון; צפו בתיעוד המרגש (חרדי)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
השר אוחנה בבית משפחת לוי (צילום: אריאל)

השר לביטחון פנים אמיר אוחנה ויועצו לענייני חרדים ניצב בדימוס אריק יקואל, הגיעו הערב (ראשון) לעיר בני ברק, לניחום אבלים אצל הרב אביגדור חיות והרב הרב דוד לוי שאיבדו את ילדיהם ב'אסון מירון'.

במהלך ניחום האבלים אמרו ההורים לשר דברי אמונה וחיזוק: "אנחנו לא מחפשים אשמים, אני לא מאשים את המשטרה או שום אדם, אני מאמין שזו גזירה על עם ישראל".

לסיוע למשפחות הנפגעים באסון מירון - לחצו כאן

מוקדם יותר היום נערך מפגש מטלטל בין שני האבות - הרב אביגדור חיות, שאיבד את בנו ידידיה משה ז"ל בן ה-13 באסון במירון, הגיע לנחם את הרב דוד לוי שאת בנו משה ז"ל בן ה-14 שנהרג אף הוא, לקח עמו להילולא כפרס על הצטיינותו בלימוד. במפגש המרגש בין האבות השכולים, שחזר האב-המורה את שאירע.

מיד עם כניסתו לבית משפחת לוי, על כיסא הגלגלים בשל פציעתו במירון, פרץ הרב חיות בבכי נסער, 'התנצל' על שלא השיב להוריו את בנם משה בחיים, אך נתמך בגבורת נפש על ידי האב השכול השני, בעל הבית.

כשנרגע מעט, סיפר ה'מלמד' מתלמוד התורה 'אמרי דוד', בו למדו בנו וחברו שנהרגו: "כל הזמן החזקנו ידיים, עד שנפלנו והוטחנו לרצפה. משה וידידיה נותקו מאיתנו, איבדתי אותם. הוא כמו בן שלי. עשיתי מה שיכולתי".

איבד את בנו ותלמידו במירון והתנצל: "עשיתי מה שיכולתי"

האב ספד לבנו: 'ידידיה, רכשנו חלקות לידך; אנו לא נפרדים'

השר אוחנה מנחם את משפחת חיות (באדיבות המצלם)
השר אוחנה מנחם את משפחת חיות (באדיבות המצלם)
האב משה לוי מראה לשר אוחנה את הציור האחרון שבנו צייר (באדיבות המצלם)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר