אפסו הסיכויים?

סמוטריץ': 'נלך לאופוזיציה בראש מורם'; צפו

"אני חוזר מהתייעצות מביתו של הרב דרוקמן, והחלטנו ללכת בראש מורם לאופוזיציה ולא ניתן יד לממשלה עם רע"מ; יש אופציות אחרות להקמת ממשלה", כך אמר סמוטריץ' (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
(צילום: ערוץ כנסת)

יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ', ממשיך לעמוד בתוקף ולהתנגד להקמת ממשלה בתמיכתה של מפלגת רע"מ - גם במחיר הליכה לאופוזיציה.

בדברים שנשא בשעה האחרונה (שני) במשכן הכנסת, יחד עם הצהרות נוספות של ראשי הסיעות בכנסת, הוא הבהיר בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים, כי אין סיכוי שיתמוך בכזו ממשלה ולנתניהו ולראש גוש הימין יש אופציות נוספות.

"אם נצטרך ללכת לאופוזיציה נעשה זאת בראש מורם - לא נמכור את ערכינו. הקמת ממשלה בתמיכת תומכי טרור תהווה פגיעה אנושה ביהדות של המדינה, בתורה, בארץ ישראל, ובכלל בציונות", אמר סמוטריץ'.

"אני חוזר עכשיו מביתו של הרב דרוקמן מהתייעצות מביתו של הרב דרוקמן, שם התייעצנו עם תלמידי חכמים גדולים - שרק חיזקו את החלטתי".

"בשבועות האחרונים, הרבה שחקנים משתעשעים במשחקי משא ומתן על חשבון מדינת ישראל. אדוני ראש הממשלה, בנט וסער, שלושתם יודעים שיש היתכנות להקמת ממשלת ימין כבר היום".

"אדוני ראש הממשלה", כתב מוקדם יותר היום סמוטריץ בחשבון הטוויטר שלו'. "הניסיונות שלך להפעיל עלי לחץ להסכים להקמת ממשלת "ימין" שנשענת על תומכי טרור לא יצליחו. זה בערך כמו להשקיע בסגרים במקום חיסונים… לא באפיק ההוא היתה תפארתך…"

"מציע לך להתחיל לעסוק בהקמת ממשלת ימין. אם תשקיע בזה פרומיל ממה שהשקעת בהבאת החיסונים נצליח ביחד בע"ה", כתב סמוטריץ'.

כזכור, הרב דרוקמן פרסם תמיכה פומבית בסמוטריץ' וכך כתב: "הרב מעניק הרב גיבוי מלא ליו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' בהתנגדות להקמת ממשלה שתתבסס על רע"מ וקורא לבנט להודיע לאלתר על הצטרפותו לממשלת ימין ושלילה מוחלטת של האפשרות שיחבור לממשלת שמאל ותומכי טרור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר