המשטרה חוקרת

לקח את בנו - בן יומו, מהפגייה בארגז אופניים ונעצר

המשטרה עצרה תושב גוש דן בחשד כי הוציא ללא אישור רפואי את בנו, תינוק בן יומו ממחלקת הפגייה בביה"ח 'איכילוב' והסיע אותו בארגז האופניים החשמליים אל בי"ח אחר (חדשות)

האב על האופניים (צילום: לפי סעיף 27 א')

תושב גוש דן, נעצר על-ידי המשטרה לאחר שמוקדם יותר היום (רביעי) הוציא ללא אישור רפואי את בנו הנולד, תינוק בן יומו, ממחלקת הפגייה בבית החולים 'איכילוב'.

האב, לקח את בנו מהמחלקה, ללא אישור ושחרור רפואי, והעביר אותו למרכז רפואי אחר, כשהוא מסיע אותו בארגז האופניים החשמליים שלו, מ'איכילוב' ל'שיבא'.

בעקבות הדיווח שהתקבל על כך שלקח את התינוק, פתחה המשטרה בחקירה, במהלכה התברר כי הניח את התינוק בארגז האופניים החשמליים, והסיע אותו לבית חולים אחר.

כעבור זמן קצר עצרה המשטרה את האב לאחר שהילד נקלט במרכז הרפואי, אליו הביא אותו האב, והוא הובא לחקירה בתחנת המשטרה לבחינת הרקע והנסיבות.

בית החולים איכילוב דיווח כי "לפני כשעה, אב שמוכר עם רקע רפואי, חטף את בנו הפג מהעריסה בפגיית בית החולים בה הוא מאושפז וברח עימו חרף התנגדות הצוות אל מחוץ למחלקה. הוא הצליח לחמוק עם אופניו יחד עם התינוק אל מחוץ לבית החולים.

"בית החולים ומשטרת ישראל מיד פתחו חמ"ל חיפושים ולבסוף האב אותר בכניסה לבית החולים שיבא שם נעצר לחקירה ובנו התינוק מיד אושפז להמשך טיפול במצב יציב. בית החולים פתח בחקירת האירוע ודווח עליו לכל הגורמים הרלוונטים".

  • תמונה זו מופצת ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בתמונה נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר