רה"מ במתקפה חזיתית. צפו

נתניהו: נפתלי בנט הופך כל אבן, כדי להקים ממשלת שמאל

בפתח ישיבה מיוחדת של סיעת הליכוד, בתל אביב, תקף ראש הממשלה בנימין נתניהו את בנט קשות. "יודעים במה הוא עסוק? למחוק פוסטים מהעבר", הוסיף ולגלג, וקרא לחברי 'ימינה' להתקומם (בארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
נתניהו, היום (צילום: הפייסבוק של נתניהו)

בפתח ישיבת סיעת הליכוד, שנערכת בשעה זו (חמישי) במלון קרלטון בתל אביב, נשא ראש הממשלה נתניהו הצהרה חשובה לתקשורת ושוב תקף את בנט וקרא לשקד להצביע נגד ממשלת שמאל.

קודם שעלה נתניהו לנואם, אמר ליו"ר הקואליציה חבר הכנסת מיקי זוהר בעוקצנות: "אתה יודע כמה פעמים כבר הספידו אותי?".

בפתח דבריו הרחיב נתניהו, על הסכמי השלום, הכלכלה והמצב הביטחוני השקט יחסית, שהכל כמובן קרה בזכות ממשלת הימין שעמד בראשותה..

"שמעתי את נפתלי בנט אומר אתמול שהממשלה שהוא מתכוון להקים תהיה ״ממשלת אחדות שלא תטפל בנושאים שנויים במחלוקת״. אז במה היא תטפל? כל הנושאים האלה שנויים במחלוקת. היא לא תילחם בהסכם הגרעין עם איראן? היא לא תגן על ההתיישבות? היא לא תפתח את המשק לעוד רפורמות?", תקף נתניהו את בנט.

"נפתלי בנט מנסה להסתיר את האמת. זאת תהיה ממשלת שמאל, ממשלה חלשה ורופסת, שתרכין את הראש מול הלחצים הבינלאומיים ותסיג לאחור את ההתקדמות האדירה שעשינו עבור המדינה שלנו בעשור האחרון. בנט מבין את זה יפה מאוד ולכן לפני הבחירות הוא התחייב, כולל בשידור חי בטלוויזיה שבו חתם על חוזה. הוא אמר ב-21.3: ״לא אאפשר ללפיד להיות ראש ממשלה, גם לא ברוטציה״. ב-7.3 אמר ״לא אשב עם לפיד גם אם יהיה שני ברוטציה״. בנט אמר שמי שמגנה את חיילי צה״ל, כמו ניצן הורוביץ, הוא מחוץ למחנה".

"עכשיו בנט מוחק את הפוסטים שלו. הוא עושה ניסיון אבסורדי למחוק את האמת ולהסתיר את העובדה שהוא הוליך שולל את אזרחי ישראל והבוחרים שלו".

"קראתי את המכתב של ח״כ עמיחי שיקלי. מכתב מכונן של אדם אמיץ, אדם עם יושרה וערכים, ובניגוד לבנט שיקלי מסרב להפר את ההבטחות שהוא נתן לבוחרים ומסרב להקים ממשלת שמאל בראשות לפיד. המעשה של שיקלי אמיץ ומתחייב וכפי ששיקלי עשה זאת, כך גם איילת שקד ועוד חברים בימינה יכולים וצריכים לעשות את המעשה הנכון ולא לחבור לממשלת שמאל מסוכנת".

כאן עבר נתניהו לאילת שקד: "בפברואר האחרון אמרה איילת שקד לווינט ש״לפיד לא יהיה ראש ממשלה בישראל, זאת תעמולה של נתניהו, אגדה אורבנית״. היא אמרה ב-22.2 שהיא לא תשב עם איבתיסאם מראענה בממשלה, ולא תשב עם מרצ. חבר הכנסת מתן כהנא אמר לפני הבחירות שלא ישבו בממשלה עם מרצ כי 'יש גבול לכל תעלול'".

"אבל מסתבר שיש תעלול ואין לו בכלל גבול. אם ימינה הייתה אומרת את הדברים האלה לפני הבחירות, שהם מתכוונים להקים ממשלה עם לפיד ומרצ והעבודה, בתמיכה של המשותפת, ממשלת שמאל עם רוב מוחלט של מפלגות שמאל, לא בנט ולא שקד ולא אף אחד מחברי ימינה היו יושבים היום בכנסת".

"כבר ב-2013 בנט ושקד מנעו מאיתנו להקים ממשלת ימין. אתם זוכרים את ״ברית האחים״ עם לפיד. ב-2019 במועד א׳ הם פילגו את הבית היהודי ולא עברו אחוז חסימה. עכשיו בפעם השלישית הם עושים זאת שוב בהונאה שלא הייתה כדוגמתה".

"בנט יושב כבר חודש עם לפיד כל יום והופך כל אבן כדי להקים ממשלת שמאל ולהדיח את הימין מהשלטון. אם חברי הכנסת של ימינה באמת רוצים להקים ממשלת ימין הם צריכים להודיע שיצביעו נגד ממשלה עם לפיד והשמאל, בדיוק כפי שהבטיחו בבחירות. אם איילת שקד תעשה זאת היא תקנה את עולמה, ואם תעשה אחרת היא תאבד את עולמה ברגע אחד. אם יעשו זאת, אני ואתם יודעים שנקים ממשלת ימין בלי בחירות נוספות תוך זמן קצר, כי יצטרפו עוד חברי כנסת נוספים מימין".

"אנחנו עומדים מול שפל גדול - ניסיון להקים ממשלת שמאל בקולות הימין. אנחנו עומדים מלוכדים מול הניסיון הזה. אני מודה לכל חברות וחברי הליכוד ולכל ראשי סיעות הגוש, על העמידה המשותפת, האיתנה, ועל הנחישות במאבק הצודק והנכון שאנו מנהלים יחד על עתיד המדינה".

"בואו נקים יחד ממשלת ימין שתעמוד איתן מול האתגרים העומדים בפנינו. זה בידינו, זה בידיכם", חתם ראש הממשלה נתניהו את המתקפה החזיתית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר