רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: מי משתמש ברכב של משי זהב, הפינוק של 'זופניק', החתונה שהועברה, ההתבודדות של צבי יחזקאלי, מה חיפש ליצמן בעיריית ירושלים, מודעת הצניעות שהסעירה ו-5 הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר' (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

רגע לפני שאנחנו מתחילים, שלא תגידו ש'זופניק' לא דואג לכם. במה מדובר? תחרות הילדים של 'כיכר השבת', ובשמה "כוכב המג'יק קאס", מצטלמת ממש בימים אלו – ואתם יכולים לקחת חלק, כקהל, ולצפות בעשרות ילדים שרים ומתחרים בדרך להפוך לכוכבים הבאים.

אז אם אתם רוצים להגיע לצילומי התוכנית ביום שני הקרוב (24/05) בירושלים - הקליקו כאן, עדכנו את קוד הקופון של 'זופניק' – 98765, ויש לכם כרטיס בחינם לתחרות שלא תשכח. אל תפספסו!

• • •

חשיפת 'זופניק': רכבו האישי של יהודה משי זהב, יו"ר זק"א לשעבר, המאושפז במצב קשה בבית החולים 'שערי צדק' בירושלים – ומעסיק רבות את הקונספירטורים, נצפה ברחובות מודיעין עילית. ל'זופניק' נודע כי הרכב עבר לשמש את מתנדב זק"א, שלמה גוטליב, ממודיעין עילית.

(צילום: איתמר קירשבוים)

ומחשיפה לחשיפה: השמחה בבית הבכיר שעברה מקום! בשבוע הבא צפויות להיערך כמה שמחות בקרב בני משפחות של בכירים בפוליטיקה החרדית ארצית. ל'זופניק' נודע כי אחת החתונות הייתה צפויה להיערך בתחילה באולם מכובד בשכונת תלפיות בירושלים, אך לאחר שמספר המשתתפים גדל באופן משמעותי, ובצל החשש הגדול מצפיפות יתירה וגם החשש מענייני הקורונה, הוחלט להעתיק את שמחת החתונה לאולם מרווח במרכז הארץ. אם לא הוזמנתם - זה הזמן לחשבון נפש או לכמה מילות פרגון לבעל השמחה...

• • •

ועוד חשיפה שהתבטלה: 'זופניק', כמובן, קיבל בימים האחרונים אינספור שאלות – מה הסיפור עם הפאשקווילים? מה בדיוק עשה אותו איש ציבור חרדי? מי נעצר ולמה? ועוד ועוד כיד הדימיון הטובה עליכם, אך הוועדה הרוחנית של המדור החליטה שלא להתעסק ברפש בשלב הזה, בתקווה שהפרשה המכוערת תסתיים במהרה.

• • •

צלם 'כיכר השבת' האגדי, חיים גולדברג, שהה השבוע – באורח נדיר, בדרום הארץ יותר מאשר בירושלים, כדי להביא את תמונות הלחימה הטובות ביותר, אך גם אותו תפסה האזעקה בדרכים והוא נתפס תופס מחסה בצידי הכביש.

ואם תהיתם לעצמכם – מה עושה ראש עיריית לוד יאיר רביבו בממ"ד בזמן האזעקה? 'זופניק' עם תשובה מצולמת בשבילכם.

(צילום: איתמר קירשבוים)

בשבת האחרונה נערך בבית הכנסת 'לדרמן', הקידוש הגדול לרגל הולדת בתו של הרב יענקי קנייבסקי, נכדו ומקורבו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי. לכבוד הקידוש, חלק מהמשתתפים ביטלו את נסיעתם המתוכננת, וברחובות העיר נצפו רבים צועדים, בראשות יו"ר 'יהדות התורה' משה גפני, כדי לקחת חלק בשמחה. 'זופניק' השתתף מרחוק בקידוש אלטרנטיבי.

ברחובות העיר פתח תקווה תועד השבוע העורך הראשי חיים אילוז כשהוא מנצל כל רגע פנוי כדי להשיב בנחת לכל הפונים.

עם ישראל התבשר השבוע על מינויו של אליהו גפני, יקיר המדור, ובמקרה בנו של ח"כ משה גפני, לתפקיד נחשק בקק"ל כעוזרם של סגני היו"ר. לא פחות. אז אמנם לפי הטענות אביו בכלל בכלל לא היה מעורב בנושא מקום העבודה של בנו, בכלל בכלל, אבל לידי 'זופניק' הגיע תמונה של גפני יחד עם פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן, אי שם באחד החדרים בכנסת, לפני זמן מה.

ואם שאלתם את עצמכם ב'אחד על אחד' כזה, מתי הפרשן לענייני ערבים של 'חדשות 13', צבי יחזקאלי, מגיש פינת 'ממזרח ומערב' ב'כיכר השבת', מצליח להתבודד בצל העבודה הרציפה סביב הלחימה בעזה?! צפו בקטע מהריאיון המרתק לישי כהן ותגלו.

ההתבודדות של צבי יחזקאלי בימי הלחימה

את יועצו הוותיק של ח"כ משה גפני, מוישי זלושינסקי, תפסנו השבוע בבוקרו של יום ברחובות בית וגן, בודק את הלו"ז של היו"ר, רגע לפני שהוא יוצא לדרך.

ואילו במסעדת מוזס (הכשרה כמובן) בגבעת שמואל תפס השבוע 'זופניק' את טופז לוק, יועצו של ראש הממשלה נתניהו, בשיחה ערה וחברית עם פרשן 'קול ברמה' ישראל כהן. מסתבר שהקשר נמשך לאורך כל הציר.

בין ביקורי הפצועים לדיונים על הקמת ממשלה, שר השיכון יעקב ליצמן ויד ימינו מוטי בבצ'יק הגיעו השבוע לביקור בעיריית ירושלים, ועצרו להתרענן בשתיה קרה בקפיטריה.

לאחר מכן ראינו את השר ליצמן מתיישב לנוח במחלקת פניות הציבור בלשכת ראש העיר. בודק אופציות חדשות?

בערב חג השבועות נצפה מוטי בבצ'יק מתלבט ממושכות עם איזה יין לשמח את לבו במהלך החג.

(באדיבות רוטרניק)

את שימען ברייטקופף, יועץ ראש עיריית ירושלים משה ליאון למגזר החרדי, תפסנו סוגר פינות במשרדי 'כיכר השבת'.

ואילו הבוס, ראש העיר משה ליאון, נועד השבוע במשרדי העירייה עם הרב שלום ארוש מבכירי רבני ברסלב יחד עם מ"מ ראש העיר צביקה כהן.

(צילום: מיכאל בן אבו)

בהמשך השבוע נצפה משה ליאון, בסיור בקו התפר בגבעה הצרפתית יחד עם מ"מ ראש העיר אליעזר ראוכברגר ואיש התקשורת אבי רבינא.

בשדרות לכדנו את כתבי הדרום, איציק זוארץ מ'כאן 11', יניר יגנה מ'וואלה' ומנדי ריזל מ'קול ברמה' במנוחה בין אזעקה לאזעקה.

נס התרחש לאיש התקשורת אריאל אלחרר שטיל נפל מחוץ לביתו באשדוד. "‏הפעם זה היה קרוב, קרוב מאוד", הוא מספר, "חלק מהטיל שנפל בגינה מחוץ לבית שלי באשדוד, נס, תודה ה'".

ומי שהתפנק על גבינות מיוחדות לחג השבועות היה דווקא איש התקשורת דוד חכם שדאג לנו גם לתיעוד מיוחד, ימים ספורים אחרי שנמצא משתטח על הקרקע מאימת האזעקה.

"די לשבלונה במוסד הנשיאות"; איש התקשורת יצחק פלדמן שב להטריל כשהציג את החתימות שהשיג להתמודדות לנשיאות המדינה וחשף את סיסמת הבחירות.

(צילום: ישכר זלמנוביץ)

איש התקשורת חיים פרידלנדר המשמש כיועצו של ח"כ יצחק פינדרוס נצפה בפוזה של שר ברכב סקודה יוקרתי כשלצדו נהג שלוקח אותו למחוז חפצו.

(צילום: אריה לייב אברמס)

בשירת "תורת ה' תמימה" ראינו את איש התקשורת שלומי זייבלד חוגג בדביקות עם ספר התורה שהכניס סביו שיחי'.

יום אחרי חג מתן תורה, איש התקשורת יוסי אליטוב זכה להכניס ספר תורה מיוחד לקהילת חב"ד בביתר עלית. הנה הוא ביחד עם ששת בניו לצד ספר התורה.

ומי שהתכבד בכתיבת אותיות בספר התורה החדש היא כתב הדתות של 'ערוץ 12' יאיר שרקי שביצע את התפקיד ברצינות מתאימה.

בהמשך השבוע, השניים, יוסי אליטוב ויאיר שרקי נצפו עם רב הסלבס מרדכי חסידים בקפה של בוקר בשוק מחנה יהודה.

(צילום: יונתן בן טוב)

היועץ האסטרטגי גואל ועקנין חגג בהכנסת ס"ת שנתרם ע"י משפחת אזרזר בשכונת רמות בירושלים וכובד בנשיאת הספר בהיכל ביהמ"ד.

(צילום: ישראל מזרחי)

מודעת הצניעות שהסעירה את בני ברק לאחר שביקשה להגדיר את הצבעים המותרים בבגדים ואלו האסורים...

הגיעה לסטורי של אושיית הרשת שוקי סלומון. כך זה נראה...

קבוצת בחורים מאחת הישיבות החשובות פגשו במהלך אזעקה את המאסטרו יואלי דיקמן. ומה הם גילו שם?!

בעקבות אסון הפארנצ'עס בקרלין, מספר השדרן מנחם טוקר ל'זופניק' כי "‏כל החג, שהו חסידיו של כ"ק האדמו"ר מאמשינוב בשערי צדק, השתלטו על האירוע ועשו הכל כדי להקל על משפחות הפצועים. האדמו"ר מאמשינוב הוא בדיוק הסמל והדמות של איך לאהוב כל כל כל יהודי. זכינו לחיות בדור של מנהיג שמשריש את מצוות 'ואהבת לרעך כמוך', למהדרין".

בימים אלו מתקיימת תחרות שירה עולמית, שאמנם אינה מעניינו של 'זופניק', אך מול סיפורו המטלטל של שלמה קוק, עורך 'בקהילה', קשה להישאר אדיש. וזה דבר המעשה, כפי שצוייץ בחשבונו: " בליל אירוויזיון 18' הנחיתי דינר התרמה למוסד תורני. אחד התורמים ה'כבדים' היה צמוד כל הערב למסך. כשהתעניינתי, הוא שיתף: אני במתח נורא, רוצה שישראל תנצח, אבל הסטטיסטיקה לרעתנו. הצעתי לו דיל: תמשיך לעקוב, רק תבטיח שאם ישראל מנצחת - אתה תורם סכום של שש ספרות. הוא התחייב. ישראל ניצחה".

הוא תרם? תהה 'זופניק' והסתפק בתשובה שנתן קוק בטוויטר: "אני לא שייך למחלקת הגבייה".

ראש הישוב היהודי בחברון, הרב הלל הורביץ, המשרת בימים אלו במילואים בדרום הארץ, התארח בחג השבועות בביתו של הגאון הרב יהודה דרעי רבה של באר שבע.

בשמחת הברית לנכדו של הראשון לציון הגאון הרב יצחק יוסף התפתחה שיחה מעניינית בין הרב הראשי הגאון הרב דוד לאו לבין חבר מועצת חכמי התורה הגאון הרב דוד יוסף. ל'זופניק' נודע כי השיחה עסקה בנושא פסיקת הבג"ץ בעניין ההתבטאויות נגד הרפורמים.

(צילום יעקב כהן)

באותה שמחה נצפו ח"כי ש"ס לצד השר לשעבר אריאל אטיאס והרב ברוך דרעי חתנא דבי נשיאה של הראשון לציון.

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי נכנס השבוע למעונם של גדולי ישראל בבני ברק להזמינם לחתונת בתו שתתקיים ביום שני הקרוב באולמי 'אווניו'. בין היתר ביקר אצל מרן הגר"ח קנייבסקי, הגר"ג אדלשטיין, הגר"ש בעדני, רבה של ב"ב הגר"מ בן שמעון, הגרב"ד פוברסקי והגר"ד לנדו.

'זופניק' ממשיך לעקוב אחרי הפרשן ועורך הדין אבי בלום שנתקע בניו יורק עם ביטול הטיסות לישראל ונצפה ביחד עם שותפו עו"ד אורי קידר בסיור עם ראשי חב"ד בראשות הרב קוטלרסקי ב-770, ליד חדרו של הרבי. בלום העלה פוסט בו הודה לשלומי גרמון שהשחיל אותם לטיסת אל על ומי שפרגן במפתיע בתגובה, היה הקולגה אפרים קמיסר. מה שנקרא: מרבים שלום.

בערב שבת קודש, בשוק מחנה יהודה, ראינו את חבר מועצת העיר ואיש חסידות גור, יוחנן ויצמן, בקניות לשבת עם העגלה המסורתית.

(צילום: יוני קדם)

ואילו את העסקן הרפואי מוטי פריד, יו"ר 'סעד ומרפא', ראינו במוצאי חג השבועות בבית החולים 'שערי צדק' יחד עם אלי זלמנוביץ מנהל קשרי קהילה, כשהם מסייעים ומחלקים אוכל לצוות הרפואי ובני משפחותיהם של פצועי אסון הפארנצ'עס בקרלין.

למחרת חג השבועות הגיע תורם של העסקנים הרפואיים שמעון ברוין ובנו חזקי ברוין מ'יד אברהם' שעברו בין כל הפצועים מהאסון הקשה, וקיימו התייעצות עם הרופאים בנוגע למצבם של הפצועים ודרכי הטיפול.

אמן החושים החרדי מני הולנדר לא נתן למצב הביטחוני להפריע לו והמשיך בעריכת כושר גם במקלט.

פעיל 'דגל התורה' אליהו שכטר העניק פרחים לרגל חג השבועות לרב גדליהו סילמן ראש לשכתו של ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין.

אנשי התקשורת דב אייכלר ושילה פריד נצפו השבוע צועדים בכובד ראש בתחנת רכבת בתל אביב.

(צילום: חיים פרוכטר)

בשעות הלילה המאוחרות, בין אזעקה לאזעקה, נצפו בתל אביב החובשים יוסי הופמן סוכן השחקנים החרדים ואיש יחסי הציבור שמעון ברדי כשהם מסתלפפים.

סמנכ"ל ההפקה ברדיו 'קול ברמה' מעוז עבאדי שמציל חיים מידי יום קיבל השבוע אופנוע חדש מאת יו"ר איחוד הצלה בני ברק אפי פלדמן.

לאחר שהתמנה בשבוע האחרון לתפקיד סגן ראש עיריית בני ברק, שלמה קוסטליץ ועוזרו דודי כץ נצפו בישיבת עבודה ראשונה עם מ"מ ראש העיר חנוך זייברט ועוזרו יוסי צימט.

(צילום: מ.ק.)

מפקד מחוז מרכז במשטרה, ניצב משה ברקת, הגיע השבוע לשיחה עם העסקן החבד"י יעקב גלויברמן, תושב העיר לוד, כדי לשוחח ולפעול עם המוכתרים להרגעת הרוחות בעיר.

הח"כית החברתית אתי עטיה (הליכוד) הגיעה השבוע לסיור מקצועי במרכז 'עדי' בירושלים ונפגשה עם סמנכ"ל ריגולציה משה סוויל, סגנית המנכ"ל תמי קשטן ומנהלת הסיעוד ריקי פרויליך.

העיתונאי והסופר האמריקני ד"ר מייק אוונס, שמחזיק ב-76 מיליון עוקבים ברשתות החברתיות, נמצא בימים אלה בישראל והגיע לביקור בגן חב"ד שנפגע מרקטת קסאם בשדרות. הוא נפגש עם השליח הראשי בעיר הרב משה זאב פיזם ובנו הרב אשר פיזם המנהל את פעילות בית חב"ד בשדרות ובעוטף עזה.

ונסיים בחשיפה על רב הסלבס מרדכי חסידים, הנה הוא יחד עם אמו הצדיקה, שנמצאת בדרך כלל מאחורי הקלעים.

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות ביותר ב'כיכר השבת' בשבוע האחרון:

יש לכם סיפור פיקנטי על דמות מוכרת? צילמתם תמונה מעניינת של סלבס חרדים או שלוחי דרבנן מתפנפנים בחו"ל / טורפים במסעדה / בבידוד מה'קורונה' / או סתם באמצע הליך שגרתי מחיי היום יום?
'זופניק' כאן בשבילכם, כל הזמן - לחצו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר