סתימת פיות?

הוואטסאפ של אילה בן גביר נחסם; "מיררה בבכי"

על פי עדותו של חבר הכנסת איתמר בן גביר, וואטסאפ החליטה לחסום את החשבון של רעייתו ושל בנצי גופשטיין, "הבוקר מצאתי את רעייתי ממררת בבכי", סיפר בן גביר (בארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
בן גביר (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

חבר הכנסת איתמר בן גביר, דיווח אתמול (שני), כי חברת פייסבוק החליטה לחסום את חשבון הוואטסאפ של רעייתו - אילה וכן של בנצי גופשטיין. הבוקר (שלישי) סיפר בן גביר, כי רעייתו מיררה בבכי בעקבות סגירת החשבון.

על פי בן גביר, חשבון הווטסאפ של רעייתו ושל עוד כ-30 אנשים הושעה לצמיתות על ידי פיסבוק, ללא התראה וללא הסבר לחסימת החשבון.

בן גביר הסביר כי רעייתו עובדת כמורה והקשר שלה עם התלמידות והמורים שבימי שגרה נעשה באמצעות רשת הווטסאפ נפגע קשות. "מבירורים שעשיתי הדברים חמורים שבעתיים, מדובר בהתנכלות על רקע פוליטי, אשת ח"כ נחסמת כי יש גורמים שרוצים להשתיק את חבר הכנסת, אמר בן גביר וביקש ממשרד התקשורת: "להגיב בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים ולפעול באופן מידי בנושא".

הבוקר כאמור כתב בן גביר בחשבון הטוויטר שלו: "הבוקר מצאתי את רעייתי ממררת בבכי. שאלתי אותה מדוע, היא סיפרה שיחד עם ה - WhatsApp, מחקו לה את כל הגיבויים ובהם התכתבות עם אחותה שנפטרה. זה הזיכרון האחרון שנשאר לה ממנה. WhatsApp תתביישו!".

בן גביר, אתמול - נואם בכנסת (ערוץ כנסת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר