אתם מוכנים?!

רביעי ב-18:00: תחרות "כוכב המג'יק קאס" - יוצאת לדרך

מאות נרשמו, הסינון היה קפדני ומקצועי, ורק 19 ילדים נבחרו להשתתף בתוכנית התחרות "כוכב המג'יק קאס" הבא, שתשודר ב'כיכר השבת', בכל יום רביעי ב-18:00; כל הפרטים על התוכנית המיוחדת (מוזיקה)

משה מנס | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

תחרות השירה "כוכב המג'יק קאס", מבית "כיכר השבת", שלראשונה תבחר את ילד הפלא הבא של ישראל, יוצאת לדרך, השבוע - ותשודר בכל יום רביעי בשעה 18:00, רק ב'כיכר השבת'.

מיד עם פרסום דבר התחרות, מאות ילדים, מכל רחבי הארץ, ביקשו להשתתף ושיגרו אלינו קטעי שירה מצולמים, מתוכם, נבחרו רק עשרות ילדים מוכשרים, זאת לאחר סינון קפדני מחד, ומקצועי מאידך.

וכך, בזה אחר זה התייצבו הילדים המתמודדים לאודישנים בפני צוות השופטים של התחרות, הטובים שבהם נבחרו והועברו לשלב הבא של התחרות.

כבר בשלב האודישנים שהתקיימו באולפני EQ Studios - יענקי ברוין, זיהינו שמדובר בכמות מפתיעה של מתחרים, צעירים אך מוכשרים במיוחד, שאתגרו אותנו, בבואנו לבחור את המתמודדים שיעברו לשלב הבא. מה הפלא, שהתוכנית, כבר מסעירה את עולם המוזיקה?!

אז מה מצפה לנו בתוכנית החדשה?

בתחילה, נשדר מספר פרקי אודישנים, לאחריהם, נרכיב את הנבחרת של התוכנית ולאחר מכן שלב הדו קרב בין המתמודדים, שיהיה מותח ומאתגר. בהמשך, תוכנית חצי הגמר ואז הגמר הגדול - בשידור חי ובהופעה מלאה. פרטים בהמשך, כמובן. בין לבין, יהיה גם גלגל הצלה, כדי שלא נפספס את "כוכב המג'יק קאס" הבא של ישראל.

כאמור, לאחר שלב האודישנים, הילדים שיעברו שלב, יגיעו לשלב ההופעות, באמפיתאטרון ענק, מול קהל, צוות השופטים שלנו וגם שופטים אורחים.

וכמובן, גולשי 'כיכר השבת' ייטלו חלק בבחירת המנצח הגדול של התחרות!

מי ישפטו בתחרות "כוכב המג'יק קאס" הבא?

שופטי התחרות נבחרו בתמהיל מדוייק ומגוון, שמרים שולחן שופטים צבעוני וממולח, חד ושנון, מקצועי וכזה שמאתגר את הילדים המוכשרים.

בצוות השופטים ניתן למנות את ילדי הפלא לשעבר - הזמר נתי שיש והחזן שרוליק הרשטיק, שניהם, כילדי פלא, זכו בתחרויות רבות, ומאז כל עולמם הוא מוזיקלי, עשיר ומגוון. לצדם, מבקר המוזיקה הקפדן של 'כיכר השבת' ועורך מדור המוזיקה המצליח שלנו, נתנאל לייפר, ואיש הסאונד והמעבד מאולפני 'סינטי מיוזיק', עדי נתנאלי. אש, כמו שאמרנו.

על כל זה מנצח ביד רמה, המנחה הוותיק והפופולארי, מנחם טוקר, שבטוח, ממרום ניסיונו בתחום, שדבר כזה - עוד לא היה!

בין קטעי השירה והתחרות של הילדים, בתוכנית המיוחדת שמתאימה לכל המשפחה, נזכה גם להופעות מעולות של זמרים אורחים מהשורה הראשונה של עולם המוזיקה, ביניהם: ישי לפידות, עוזיה צדוק, פיני איינהורן, מידד טסה, חיים ציפל ועוד.

אז כן, זה הולך להיות מרגש, זה הולך להיות מצחיק, זה הולך להיות תחרותי ומותח אבל זה בעיקר יפתיע!

אז מי יהיה "כוכב המג'יק קאס" הבא של ישראל?!

יום רביעי, בשעה 18:00, רק ב'כיכר השבת'.

מחכים לכם...

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר