"העמידו תלמידים הרבה"

ב'שבע ברכות' לבתו של אריה דרעי: הגאון רבי שאול אלתר

אל שמחת השבע ברכות שנערכה לבת זקוניו של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי על ידי ראש ישיבת חברון, הוזמן בצעד מפתיע הגר"ש אלתר - שאף נשא דברים; בסיום האירוע התברך מהגר"י אזרחי (חדשות)

שאול כהנא | כיכר השבת |
דרשת הגר"ש אלתר באירוע (צילום: דבר אמת)

ראשי הישיבות שמחו עם יו"ר תנועת ש"ס: בשעות הערב (חמישי) נערכה שמחת שבע ברכות ייחודית לבת זקוניו של יו"ר תנועת ש"ס ושר הפנים אריה דרעי, בה השתתפו חשובי ראשי הישיבות שהגיעו לחלוק כבוד לעומד בראשה של תנועת ש"ס.

אך מי שהפתיע בהשתתפותו בשמחה, היה ראש ישיבת "שפת אמת", הגאון רבי שאול אלתר.

שמחת השבע ברכות נערכה בידי הנהלת ישיבת חברון, והשתתפו בה ראשי הישיבות הגר"י חברוני, הגאון רבי יצחק אזרחי ראש ישיבת מיר, הגאון רבי שלמה זעפרני רב קהילת חניכי הישיבות, הגאון רבי שאול אלתר ראש ישיבת 'שפת אמת', הגאון רבי אברהם סאלים ראש ישיבת מאור התורה, ועוד.

במהלך השמחה, נראה הגר"ש אלתר משוחח בחביבות רבה עם יו"ר ש"ס השר דרעי וכן עם ראשי הישיבות שנטלו חלק באירוע.

לאחר מכן, הוא נשא דברים קצרים כשהוא עומד על הקשר שבין שתי פרשיות השבוע: פרשת 'נשא' שקראנו בשבת שעברה, ופרשת השבוע 'בהעלותך', כשהוא מקשר ביניהן כי 'נשא' הוא גם מלשון 'נישואין', ומטרת הנישואין היא לקדש ולהעלות את האברים כולם.

"הנישואין מהווים צומת בחיים, שיש שהדבר גורם להם לירידה אך הדבר אמור להביא ל'עליה' – ל'בהעלותך'", אמר ראש הישיבה שהזכיר כי הנרות משמעותם אברי האדם, כפי שמובא כי רמ"ח אברי האיש יחד עם רנ"ב אברי האשה הם חמש מאות, כמניין פעמיים נר – ולכן נהוג להוביל את החתן לחופה כששני נרות מצדדיו.

ביציאתו משמחת השבע ברכות נפגש הגר"ש אלתר עם ראש ישיבת מיר הגאון רבי יצחק אזרחי, ושני ראשי הישיבות שוחחו ביניהם זמן קצר ביחידות. לאחר מכן בירך ראש ישיבת מיר את ראש הישיבה הגוראי בברכת 'העמידו תלמידים הרבה'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר