הסיפור מלונדון • צפו

אב הפעוטה: "מתחנן, עזרו לה לחיות ולהגיע לארץ"

בית המשפט בלונדון, מסרב לאברהם וחיה פיקסלר להעביר את בתם לטיפול בישראל ודורש לנתק את מכשיר ההנשמה • צפו באב מתחנן על חיי בתו, שנולדה אחרי 8 שנות ציפייה (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
האב, אברהם פיקסלר - ברקע: בתו המונשמת (צילום: באדיבות המצלם)

הסיפור שמסעיר את לונדון: בית החולים בלונדון, רוצה לנתק את מכשירי ההנשמה לאלטע פיקסלר בת השנתיים, אך ההורים מסרבים, הדיון הגיע לבית המשפט, והשופט הכריע לנתק את המכשירים. כעת המשפחה דורשת שיעבירו את התינוקת להמשך טיפול בארץ - וההכרעה אמורה להיות בימים הקרובים.

כפי שפורסם ב'כיכר השבת', אלטע פיקסלר, פעוטה בת שנתיים, נולדה להוריה לאחר שנים של ציפייה, והיא סובלת מאז לידתה בשל פגיעת מוח, בית החולים סבור כי אין עוד עניין להנשים אותה, אך ההורים מתעקשים שכן.

בימים האחרונים נעשים מאמצים של הרגע האחרון, להעביר את אלטע לבית החולים 'הדסה' שנכון וערוך לקליטת הפעוטה – אך ביהמ"ש באנגליה מסרב לאשר את העברתה לארץ. המשפחה פועלת מול גורמי ממשל ישראליים ומנסה ללחוץ מכל הכיוונים.

אב הפעוטה, אברהם פיקסלר, מתחנן בווידיאו ששיגר ל'כיכר השבת': "כמו שאתם רואים את הסיפור שקרה עם בתי, זה סיפור עצוב, אני מתחנן מכל אחד ואחד מכם, שיכול באיזו דרך לעזור לנו - שיעשה את זה".

"מגיע לתינוקת שלנו לחיות את החיים כמו כולם, אנא אל תשבו בשקט ואל תנוחו, חייבים להרים את הקול ולעשות כל מעשה, להציל נפש יהודייה".

ל'כיכר השבת' נודע, כי עד ה-8 ליוני עתיד בית המשפט להשיב למשפחה אם היא זכאית להגיש ערעור לבית המשפט העליון באנגליה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר