לקראת ממשלת שינוי

בכירים חרדים ל'כיכר': "איילת שקד מזייפת משבר, זה פייק"

בזמן שבכפר המכבייה נמשך המשא ומתן על תפקיד חברת הוועדה למינוי שופטים, תפקיד שדורשות חה"כ מירב מיכאלי ואיילת שקד, בסיעות החרדיות בטוחים כי מדובר ב"פייק" וזיוף משבר (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
איילת שקד (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

במערכת הפוליטית עסוקים בשעות האחרונות במשבר בין 'ימינה' ל'העבודה' באשר לתפקיד חברת הוועדה למינוי שופטים. ח"כ איילת שקד דורשת את התפקיד עבורה, בעוד יו"ר 'העבודה' ח"כ מירב מיכאלי מתעקשת החברות בוועדה תישאר בידה.

שקד מבקשת להציג הישג בכך שהיא זו שתהיה חברה בוועדה, וזה לאחר שלא קיבלה את התפקיד אותו דרשה בחודש האחרון: שרת המשפטים. תפקיד שהועבר לידיו של יו"ר 'תקווה חדשה' ח"כ גדעון סער.

אלא שבמפלגות החרדיות סבורים כי המשא ומתן בין 'ימינה' ל'יש עתיד' כבר הגיע לסיומו והצדדים יכלו לחתום כבר במהלך הלילה: "הכל הצגה", טוען אחד מראשי הסיעות החרדיות.

"איילת רוצה להראות שהיא התעקשה על משהו, בטח אחרי שהיא נכשלה ולא קיבלה את תפקיד שרת המשפטים וגם במשרד הפנים לקחו לה את 'מנהל התכנון', היא תציג במהלך היום כביכול הישג של חברות בוועדה", מסביר אותו גורם.

ההתחייבות של שקד: לא נשב עם יאיר לפיד

לדבריו: "צריכים לדעת את האמת: נפתלי בנט ואיילת שקד היו מתואמים מהרגע הראשון עם יאיר לפיד ואביגדור ליברמן, הכל תוכנן מראש. גם הפייק משבר סביב הוועדה למינוי שופטים, הטעיית הציבור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר