"יהודים גאים"

בדרך מבית הכנסת: ילדים חרדים נורו ב'פיינטבול'

שני אחים ממשפחה חרדית, שעשו את דרכם הביתה מתפילת שחרית של שבת, הותקפו בכדורי צבע, שכוונו לעברם ממכונית חולפת • האב: "בני התעקש לשוב לתפילת המנחה" (חרדים)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
כתמי הצבע והמכה על אחד הילדים; השאריות בזירת התקרית (צילום: מתוך פייסבוק, יענקי מוניץ)

אנטישמיות בארה"ב: שני אחים ממשפחה חרדית, שעשו את דרכם הביתה מתפילת שחרית של שבת, הותקפו בכדורי צבע שכוונו לעברם ממכונית חולפת.

לפי דיווח באתר היהודי-אמריקני 'אלגימיינר', התקרית אירעה בשבת בעיר לוס אנג'לס. שני ילדים, בני 11 ו-13, ממשפחת מוניץ החרדית, עשו את דרכם יחד עם אמם מן התפילה לסעודת השבת, כאשר הילדים - חבושי כיפות ועטויי ציציות - ספגו כדורי 'פיינטבול' בצבע אדום על חולצות השבת הצחורות.

לפי יענקי מוניץ, אביהם של הילדים, הכדורים כוונו מתוך מכונית שחורה מדגם הונדה אקורד - שמיהרה לעזוב את המקום בטרם ניתן היה לזהות את התוקפים. תלונה הוגשה במשטרה מיד עם צאת השבת, אך עד כה לא דווח על עצורים.

בפוסט שפרסם מוניץ בפייסבוק לאחר השבת, הוא שיתף תמונה ובו נראים כתמי הצבע על חולצת אחד מבניו. "זה יכול היה להיות הרבה יותר גרוע", הודה האב. לדבריו, "ה'חטא' היחידי של בניי היה - העובדה שהם ילדים יהודים גאים".

"הם ממש היו מזועזעים, בפרט בן ה-11, אבל ברוך ה' הם בסדר", סיפר מוניץ. "הם אמרו לי שהמעשה החולני, המרושע והפחדני הזה של אנטישמיות, לא ירתיע אותם מלהיות ילדים יהודים גאים".

ל'אלגימיינר' סיפר האב, כי בתחילה חשש בנו בן ה-11 לשוב לבית הכנסת לתפילת מנחה, אך לאחר שיחה שקיימו עמו הוריו הוא החליט לעשות כך. "הוא אמר: 'אני אלך!', וקיים זאת בגאווה", שיתף מוניץ.

יצוין, כי כדורי פיינטבול עלולים גם לפצוע חלקים רגישים בגוף, כאשר הירוי אינו עוטה את המיגון המתאים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר