רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: הביקור החשאי של גפני, החוויה המטלטלת של איציק אוחנה, הגביר שנחסם בנתב"ג, האוליגרך בכותל, מה הפתיע את רינו צרור, הצצה לביתה של אשת הנדל"ן החרדית ו-5 הכתבות הנצפות השבוע (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

תחילה, לכבוד האיחור הלא-אופייני בפרסום המדור, רק נאמר לח"כ משה גפני, יו"ר יהדות התורה, כי ביקוריו אצל ר' ברוך סולבייצ'יק, גלויים וידועים ל'זופניק' גם אם הם נעשים מדלת צדדית או אחורית.

וכרגיל, פותחים עם חשיפת 'זופניק': בדרך למופע הראשון של ענקי הזמר, אברהם פריד ואביב גפן בבריכת הסולטן, כתב הברנז'ה של 'כיכר השבת', איציק אוחנה, עבר חוויה מטלטלת וחריגה. בעודו מתיישב על כסא ה-VIP כדי להתענג מהמוזיקה, הוא גילה כי ארנקו האישי – אבד, כולל כל האשראי, התעודות והכסף הרב. לא פשוט בשביל כל אחד ובוודאי בשביל בחור אחראי כמו איציק שלנו.

חיש מהר חזר אוחנה על עקבותיו, וכעבור שעה ארוכה שכללה בדיקת מצלמות האבטחה וסיוע בידי שוטרי המחוז, בעודו שוקל להתייאש – מצלצל הטלפון. על הקו, איש יחסי הציבור אבי יוספי, שעדכן את אוחנה כי אברך חסידי שעלה על מונית ירושלמית מצא את הארנק המדובר, ולאחר שזיהה את שמו מתעודת העיתונאי בארנק - מיהר להתקשר ליוספי בכדי שיקשר ביניהם. בתוך זמן קצר הושבה האבידה לבעליה ואוחנה חזר ליהנות מהמופע המוזיקלי המקורי.

ואם כבר אברהם פריד והמופע שלו, 'זופניק' חושף לכם סיפור נוסף מאותה ההופעה. שיר הפתיחה "ויושע השם" שפריד הוציא בתקופת הקורונה, זכה במופע למקהלת ילדים בתוספת למקהלת 'מפתח סול' שמופיעה קבוע עם פריד. אלא שלא מדובר בסתם שלושה ילדים מוכשרים...

בעקבות תחרות "כוכב המג'יק קאס", ריאליטי המוזיקה המשובח של 'כיכר השבת' בהנחיית מנחם טוקר, נבחרו שלושה ילדים מוכשרים שנחשפו במהלך צילומי התכנית, והם אלו שעמדו לצדו של גדול הזמר החסידי ושופט התכנית - הזמר וילד הפלא לשעבר, נתי שיש, מנהל להקת 'מפתח סול'.

זופניק שצפה בפרק הפתיחה של "כוכב המג'יק קאס" שעלה השבוע וגרף נתוני צפייה גבוהים במיוחד, ניסה להגדיל את הסרטון כדי לחשוף מי הילדים, אך העלה חרס בידו, והוא ממליץ בפעם הבאה לצלם בצורה מקצועית יותר.

(באדיבות המצלם)

והנה סיפור שיעורר הדים: בנתב"ג נחת השבוע גביר גדול, מגדולי תומכי עולם התורה, בטיסה שהגיעה מדובאי. אלא שבבדיקת הדרכונים הוא עודכן כי אין לו אישור כניסה וכי הוא יגורש מישראל. מה התברר? לפני כמה חודשים הוא הסתייע במאכער שסייע לאנשים להיכנס לארץ, בימי הקורונה, עם כל מיני קומבינות – וכך כל מי שנכנס דרכו לארץ, הוכנס לרשימה שחורה שמונעת מהם להיכנס לארץ. בתחילה רצו לגרש אותו חזרה לדובאי אך לאחר מעורבות של אי אלו עסקנים הוחלט לגרשו לניו יורק, כאשר עדיין לא ידוע מתי יוכל להיכנס חזרה לארץ. 'זופניק' מזהיר את כל מי שהשתמש במאכער כזה או אחר, שיתכונן לכך שלא יוכל להיכנס לארץ.

הגביר תקוע בנתב"ג

מרחבת הכותל המערבי הגיע לידי 'זופניק' פאפרצי לוהט של האוליגרך מיכאל מירילשוילי, שנכנס עם רכב הרולס-רויס לתוך הרחבה, בדרכו לשאת תפילה חרישית.

במסדרונות הכנסת לכד 'זופניק' את פרשן 'כיכר השבת', ישי כהן, בשיחה עם סגן השר אורי מקלב שמטבע הדברים עסקה בכל הפרשיות הפוליטיות בלבד.

מסתבר, שחיים גולדברג המוכשר שלנו, מצליח לא רק במאה שערים וסמטאותיה, משם הוא מביא את כל הסיפורים הטובים, אלא גם לרגש את העיתונאי הוותיק רינו צרור, שכתב כך בטוויטר: "מפעם לפעם חיים גולדברג משאיר אותי פעור פה. כאן טקס קבלת חומש. הילדים בני חמש פלוס מינוס אם הבנתי. לא מקבלים את כל החומש, רק בראשית, כפי שנהוג אצל החילונים. התלבושת מיוחדת ליום הזה, הילד לוקח אותה אליו בסוף הטקס. הכתר רק מובן מאליו ויותר מכך, הטקס הוא מנהג מקובל. וזה כל כך יפה".

התמונה שהפעימה את רינו צרור (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

השבוע, אושיית הרשת ואיש העסקים שוקי סלומון החל לצלם את העונה החדשה של התוכנית החדשה "שובר מסך" ב'כיכר השבת', והאורח היה לא אחר מהפרשן ישראל כהן. 'זופניק' כמו 'זופניק' מפנק אתכם בהצצה נדירה לקטע מהצילומים...

אבל לא רק. 'זופניק' גם חושף בפניכם את מאחורי הקלעים של הצילומים כפי שנצפו ממשרדי 'כיכר השבת' המרווחים והמפוארים...

שדרן הרדיו מנחם טוקר מספק לנו הצצה בלעדית לביתה המפואר של אשת הנדל"ן החרדית חני הורביץ בסביון, במהלך דינר שהנחה לטובת קהילתו של הפוסק רבי עמרם פריד. על החלק המוזיקלי הופקד פיני איינהורן ועל האוכל המושקע היה אחראי השף שלום קצנגולד.

משעשע! רגע לפני שעלו להופיע בהילולא של רבי ישמעאל בן אלישע כהן גדול בעכו - גדול הזמר החסידי אברהם פריד והמוזיקאים יואלי ורולי דיקמן נתקעו בחדר אמנים, עד שפורץ מקומי הגיע לחלץ אותם.

את האיש והשנינות האמון על המילה האחרונה, קובי אריאלי, ראינו בליל שישי מוקף בבחורי ישיבה ביציאה מטשולנטיה חביבה, שעות ספורות אחרי שהשתתף בתחרות טשולנט עם מנחם טוקר וקובי סלע. העיקר התיאבון.

לאחר שיו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני אמר השבוע שהוא 'בלי מצב רוח' בעקבות הקמת ממשלת השמאל, אנשי התקשורת עקיבא וייס ואלי ביתאן פגשו אותו במסדרון הכנסת והרימו לו את מצב הרוח.

הכתבים הפוליטיים רפאל כהן שלנו ב'כיכר השבת' וישכר זלמנוביץ (קול ברמה) מצאו להם זמן להתחבק. לישכר שלום.

(צילום: אלעד וולף)

שר הדתות יעקב אביטן נצפה השבוע מקבל כוס "לחיים" מכ"ק האדמו"ר מקאליב, במהלך שמחה שנערכה בעיר אשדוד.

בהילולת התנא רבי ישמעאל כהן גדול בראשות הרב אליהו מלכא רב העיר כרמיאל, המשפיע הגה"צ רבי מנחם ביטון, נשיא מוסדות מאיר ישא ברכה בכפר סבא ביצע ניגון מיוחד לשיר "מחשבות טובות" כשלצדו גדול הזמר אברהם פריד.

ביום שישי שעבר ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה הגיעו להשתתף בשבע ברכות לבת הזקונים של יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי. האירוע נערך במסעדת 'הצלבנים' בקיסריה, בהשתתפות בני המשפחה הקרובה, אנשי ש"ס ובכירי המדינה. במהלך האירוע שרו והנעימו משפחת הרב רפי מנת שערך את השבע ברכות, אותו הפיק אברהם אסולין. רגע לפני שהכל התחיל נצפה דרעי בשיחה אישית עם הרב מנת והסמארטפון.

בהמשך, נצפה דרעי כשהוא מסתודד עם יו"ר הכנסת יריב לוין, עוד בטרם החל הליך ההדחה כנגדו להתגלגל בסיוע הערבים.

ומי שכובדו בברכות בשבע ברכות היו שאול פרץ יו"ר המועצה הדתית בכרמיאל ודוד עמר איש הצללים בש"ס ומנהל המחלקה החדש בהסתדרות.

את מפיק האירוע אברהם אסולין ראינו מספר לראש הממשלה בנימין נתניהו על המאבק סביב הכשרות של מסעדת 'הצלבנים' שנהפכה לכשרה אחרי 40 שנה. "חשוב מאוד שזה כשר", הגיב נתניהו.

(צילום: דיקלה גולדין)

דרמה נרשמה בסמטאות הבית ברחוב רשב"ם שעה שטופז לוק, יועצו ודוברו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, נצפה מפקיד את האייפון דרכו הוא מפעיל את כל הרשתות החברתיות של ראש הממשלה, אצל איש התקשורת ישראל כהן.

יום לפני שנבחר ישב הנשיא ה-11 יצחק הרצוג לשיחת תדרוך עם פרשן קול ברמה ישראל כהן.

בשולי חתונת בתו של יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי בשבוע שעבר, תועד הזמר אבי בן ישראל מנבא את בחירתו של בוז'י הרצוג לתפקיד נשיא המדינה.

ומי שצפוי להיות, כנראה, החרדי החדש של בית הנשיא הוא שבי רפפורט, איש קשרי הממשל, שהיה צמוד ליצחק הרצוג לאורך המירוץ וסייע בהשגת התמיכה החרדית. מעכשיו, חובת ההוכחה עליו. עם היוודע דבר הניצחון תועד שבי רפפורט לצדו של הרצוג בהרמת 'לחיים' יחד עם כל הצוות וח"כ משה ארבל.

'זופניק' תפס את איש התקשורת שלמה קוק, עורך 'בקהילה', עושה כמעשה איש יח"צ מפורסם וחונה בחנייה המבוקשת של שגרירות קזחסטן ברחוב הירקון בתל אביב. 'זופניק' הצליח לשים ידו על תיעוד מחדר הישיבות בשגרירות, שם נועד, על תקן נציג ישראל בקונגרס הדתות העולמי, עם השגריר בישראל סאטיבלדי בורשקוב לישיבת עבודה שעסקה בשיתוף פעולה כלכלי בין אנשי עסקים בישראל ובקזחסטן, והכל סביב שולחן עמוס כיד המלך.

(צילום: בוריס נתנוב)

את יו"ר סיעת ש"ס ח"כ מיכאל מלכיאלי תפסנו השבוע כשהוא מפזז בחתונת בן דודו בכפר חב"ד.

‏בדרך לממשלת שמאל נצפה השר יעקב ליצמן ויועציו מוטי בבצ'יק וקובי איזק, בשיחה פוליטית בחתונת בתו של טוביה פריינד, סגר"ע מודיעין עילית ומעורכי עיתון 'המודיע-תורני'.

(צילום: איתמר קירשבוים)

והנה יועץ התקשורת והאסטרטג קובי איזק סוגר דילים אחרונים רגע לפני האופוזיציה.

(צילום: איתמר קירשבוים)

בשוק מחנה יהודה ראינו את רב הסלבס מרדכי חסידים וסגן ראש עיריית ירושלים לשעבר יוסי דייטש יחד עם איש 'כיכר השבת' איציק אוחנה. ל'זופניק' נודע כי השניים בוחנים שיתוף פעולה יוצא דופן, לקראת הבחירות הבאות לראשות העיר.

(צילום: אריה לייב אברמס)

הפוסק הגאון רבי עמרם פריד נצפה בשמחת בר המצווה לבניו התאומים של הנגיד שמוליק הלפרין שנערכה באופן מצומצם בחצר ביתם בבני ברק. השמחה הגדולה התקיימה בשבת האחרונה בהשתתפות משפחת הלפרין המורחבת במלון 'וולדורף אסטוריה' בירושלים.

בשמחת בר המצווה שנערכה במוצאי שבת במלון בירושלים, ראינו את ההורים ננה ושמוליק הלפרין בריקוד סוער עם חתני בר המצווה התאומים וגם משפחת הלפרין המורחבת התאחדה לריקוד משותף.

מזכה הרבים הרב יצחק פנגר נצפה במאפייה במודיעין עילית כשהוא מצטייד במגזין 'עמי' לכבוד שבת.

(צילום: איתמר קירשבוים)

בשמחת האירוסין לבנו של משגיח ישיבת 'עטרת ישראל' הרב יצחק לוקסנברג ממודיעין עילית, נצפה הגאון רבי אליעזר כהנמן נשיא ישיבת פונביז' כותב את שטר התנאים.

(צילום: איתמר קירשבוים)

לאחר מכן הרב כהנמן בירך את הצלם האגדי איתמר קירשבוים לברכה והצלחה בתפקידו כצלם בציבור החרדי.

את חבר מועצת העיר ירושלים מבעלזא, מיכל הלברשטאם, ראינו ממתין לעוזרו שיאסוף אותו לאחר עוד יום בעירייה.

הרב יעקב גרוסברד, נאמן ביתו של חבר ה'מועצת' וראש ישיבת עטרת ישראל הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי, נצפה בשליחות מיוחדת בארצות הברית.

המיליונר מדובאי נאום כהן הגיע לסיור ותפילה בכותל המערבי ולאחר מכן התקבל לברכה והתייעצות במעונו של הרב שלום ארוש מבכירי רבני ברסלב.

שגריר איחוד האמירויות בישראל מוחמד אל-חאג'ה נצפה בחנות יודאיקה בשוק מחנה יהודה.

(צילום: אריה לייב אברמס)

בחופת בנו של עו"ד אלישיב רבין, מזכיר סיעת ש"ס לשעבר, עם נכדתו של הרה"ג שמעון הכהן זצ"ל, בת לחתנו הרב מרדכי כהן - ראינו את הזמר והיוצר איתי עמרן שר לכבודם את שיר החופה שכתב והלחין.

אחדות בני ברקית: חברי מועצת העיר, ישראל בן ששון (ש"ס) וניר אריאל (יחד) בשמחת נישואי בנו של עו"ד אלישיב רבין.

שלומי לחיאני, ראש עיריית בת ים לשעבר - שיתמודד בבחירות הבאות שוב לראשות העיר לאחר שהסתיימה תקופת הקלון – ותזכרו איפה קראתם זאת לראשונה, תועד השבוע שר בבר מצווה לבנו של הרב המזמר דודו דרעי.

באותה בר מצווה ראינו את שדרן הרדיו עמי מימון מ'קול ברמה' מסתודד עם מנכ"ל 'קול חי' אבי רוזן.

(צילום: אודי אציטון)

את איש 'כיכר השבת' משה מנס לכדנו מתאמן בחדר כושר במודיעין עילית. לא התקרבנו כמובן.

(צילום: איתמר קירשבוים)

בברית לנכדו של שמעון כצנלסון סגן ראש עיריית אשדוד - ראינו את המקובל הרב יעקב ישראל איפרגן (הרנטגן) מברך את ראש העיר אשדוד יחיאל לסרי.

איש התקשורת אליהו אליוביץ נצפה לראשונה בביתו של מרן הרב קנייבסקי לקבל את ברכתו לעמותת "לב חדוה" להשאלת ציוד רפואי שהקים לאחרונה לע"נ אימו ע"ה.

אושיית הרשת ומנהל קבוצת 'פילפוליטיקה' חיים אליעזר פונפדר נצפה מבקש בתחנונים בקברו של ראש הממשלה דוד בן גוריון ז"ל שיוציא אותנו מהפלונטר הפוליטי.

"כמה טוב שנפגשנו" • רגע לפני המופע השני בבריכת הסולטן - גדול הזמר החסידי אברהם פריד וצוות הנגנים והמפיקים חוגגים מאחורי הקלעים.

(צילום: צביקה ליפשיץ)

לאחר שהופיע בפני אלפים בבריכת הסולטן, גדול הזמר החסידי אברהם פריד הגיע להודות להשם יתברך בתפילה בכותל המערבי.

(צילום: יצחק יהודה)

אחרי שסיים את המופע השני שלו ביום שלישי האחרון - טס אברהם פריד להופיע בחתונת בתו של החזן העולמי יצחק מאיר הלפגוט לצד הזמר מנדי וייס, מקהלת 'מלכות' ותזמורת 'המנגנים' של מוישי רוט.

(צילום: צביקה ליפשיץ)

המוזיקאי יובל סטופל ניפק השבוע הצהרה נוקבת ומפתיעה, מדם ליבו, על תעשיית המוזיקה במגזר, וזאת בדברים שאמר לזמר רפאל אוזן שזכה בגמר תכנית 'הקול הבא' של רדיו 'קול חי': "באתי להעביר אג'נדה ולקרוע את המסיכה מעל 'עלמא דשיקרא' שנקרא תעשיית המוזיקה החסידית, אני רוצה שתהיה בעשייה ורחוק מהתעשייה. אני לא מחזיק מכל הענקים והגדולים בזמר החסידי, יש ענקים וגדולים שנמצאים בעולם הישיבות וכוכבים יש בשמיים". בום.

(באדיבות רדיו קול חי)

עשרות מתנדבי 'איחוד הצלה' התאספו לצילום קליפ לשיר 'כרחם אב' של שרגי גשטטנר ז"ל שנהרג ב'אסון מירון' וזאת לרגל ה-30 לאסון. השיר הוקלט וצולם בשיטת ה'קולולם', במסגרת תכנית הרדיו 'זמן אוויר' ב'קול חי' ובהנחיית מלך הרדיו מנחם טוקר.

(צילום: שימי ברוורמן)

ברוך הבא: לאחר 10 חודשים בחו"ל - הזמר המזרחי גד אלבז נחת השבוע בישראל ונסע לפגוש את אמו אותה לא ראה זמן רב.

המוזיקאים: אבי דרור, אלי הרצליך, מאיר גפני, אבי אילסון, שמואל יפת, רולי דיקמן, עמי כהן, אלכסנדר מטלמן, פיני איינהורן ואלי לב חגגו השבוע יום הולדת למפיק המוזיקלי ישראל לובין במסעדת 'בובע' בבני ברק.

אייל טויטו

נסיעה טובה: הזמר התחדש ברכב חדש מסוג מוסטנג GT קופה (קבריולט) משופרת מכף רגל ועד ראש.

(צילום: שמעון טויטו)

הזמר והיוצר ישי לפידות נצפה במצב רוח מרומם, כהרגלו, עם הקלידן איציק וינגרטן בדרך להופעה פרטית בניו יורק.

בהמשך השבוע ראינו את ישי לפידות יחד עם שימי אנגל (שהוציאו בזמנו במשותף את הגרסה האמריקאית ל'עלה קטן') כשהם מקפיצים את חסידי גור בניו יורק.

לאחר סבב הופעות, בדרך חזרה מניו יורק לישראל - ישי לפידות כדרכו, מבקר (בזהירות הנדרשת) את חבריו מהקוקפיט של אלעל.

ואילו איציק וינגרטן שהגיע להופיע במספר חתונות יוקרה בניו יורק התארח בשבת האחרונה במונסי. רגע לפני כניסת השבת יצאו וינגרטן והעסקן הצעיר מאיר ברנשטיין לקבל את השבת עם הניגון "למקדשך" הידוע של פיטסבורג.

ואילו את המוזיקאי שרולי ברונכר מצאנו בתפילת ערבית הלילה ב'זכרון משה' בירושלים.

(באדיבות: חיים פרוכטר)

לא רעב ללחם: הזמר פיני איינהורן נצפה באימון כושר קשה במיוחד במכון כושר 'מטי' בקניון רמות בירושלים.

(צילום: דניאל)

המילואימניק עקיבא תפס גיטרה והופיע בפני החברים שלו בגדוד 7006 במילואים של חטיבה 9 רגע לפני שהם עולים לתפוס תעסוקה מבצעית באיו"ש.

חופה מרגשת: בעל המנגן החסידי יעקב שלמה גראס ממונסי יחד עם מקהלת 'שירה' ואברהמי בערקאוי - אצל חופת בן הנגיד רבי יואל שפירא.

הזמר החסידי שלמה כהן נצפה מתפנק על טשולנט אצל יוסל'ה מוקיר שבת בירושלים. למעלה למעלה.

הרב אשר ליבי רב בית החולים 'שניידר' נצפה בשיחת הלכה ורפואה עם זקן חבר מועצת חכמי התורה הגאון הרב שמעון בעדני במהלך שבע ברכות לבתו של השר אריה דרעי.

הילד יהודה הרצל נצפה השבוע בטיסה לחו"ל לאחר שריגש השבוע את הרשת בעקבות מחלה שהתגלתה בגופו. בתוך 16 שעות מרגע עליית הקמפיין הושג יעד הצ'רידי להצלת יהודה בסך 362,798 דולר למימון הניתוח. מנהל הקמפיין ישראל ביסטריצקי אמר כי "למעלה מ-4,000 תורמים הוכיחו ליהודה שהוא לא נכנס לחדר הניתוח לבד".

את כוכב הסדרה 'שטיסל', השחקן מיכאל אלוני, ראינו השבוע בארוחת צהריים בשוק מחנה יהודה.

(צילום: צביקה ליפשיץ)

ח"כ מיכל וולדיגר לכבד את ערב ההוקרה שערכה עמותת "עלי שיח" ליישוב רחלים שבשומרון העומדים לימין בעלי הצרכים המיוחדים.

איזהו קידוש השם מעלייא? קידוש השם – בשידור חי! רב הסלבס מרדכי חסידים הפתיע את הידוען המתחזק שון בלאיש בעוגה יוקרתית לרגל יום הולדתו במהלך ראיון בתכונית של יקי רייסנר ויעל צין ב'ערוץ 20'.

את השבוע פתח 'זופניק' בידיעה על השמחה הגדולה ליועץ התקשורת יעקב פריימן, בעלי משרד 'פריימן יח"צ ואסטרטגיה' לרגל הולדת בתו. יזכו הוריה לגדלה לתורה, לחופה ולמעשים טובים ולדירה נאה בעזרת השם לבעל תלמיד חכם. אמן.

ברכת מזל טוב למוישי לנדסמן מנהל תפעול קשר באיחוד הצלה לרגל הולדת בנו בשעה טובה.

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות ביותר ב'כיכר השבת' בשבוע האחרון:

יש לכם סיפור פיקנטי על דמות מוכרת? צילמתם תמונה מעניינת של סלבס חרדים או שלוחי דרבנן מתפנפנים בחו"ל / טורפים במסעדה / בבידוד מה'קורונה' / או סתם באמצע הליך שגרתי מחיי היום יום?
'זופניק' כאן בשבילכם, כל הזמן - לחצו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר