"לא נעמוד בזה"

צפו: אריאל אטיאס מזהיר מחוק הגיוס: "זו סכנה"

חברי הגוש המרכיב את הממשלה החדשה הסכימו לחקיקת חוק הגיוס שהגיש אביגדור ליברמן ללא שינויים • למרות הטענות כי חלק מהסיעות החרדיות הסכימו לחוק, אריאל אטיאס הכחיש והזהיר (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

בקווי היסוד של הממשלה החדשה נכתב כי הוסכם בין הצדדים שחוק הגיוס שהגיש יו"ר 'ישראל ביתנו', ח"כ אביגדור ליברמן, בתקופתו כשר הביטחון יאושר ככתבו וכלשונו.

גורמים ב'גוש השינוי' טענו בימים האחרונים כי חוק הגיוס אינו בעייתי למגזר החרדי שכן לדבריהם רוב חברי הכנסת החרדים תמכו בחוק ומי שהתנגד לו הוא בעיקר יו"ר 'שלומי אמונים', סגן השר מאיר פרוש.

אלא שבדברים שאמר השר לשעבר אריאל אטיאס, מי שמרכז את כל נושא חוק הגיוס מטעם ש"ס, באולפן 'כיכר השבת' לפני מספר חודשים, עולה כי גם לשיטת ש"ס מדובר בחוק בעייתי שיכול להוביל לסכנה לעולם התורה.

לדברי אטיאס, מדובר בחוק המסוכן ליהדות החרדית: "החוק קובע יעדים בחקיקה. אין שיקול דעת. אף אחד לא הסכים לחוק הזה. לא יתכן שהיעדים יהיו בחקיקה ושהחוק יתבטל אח"כ. בטוח לא נעמוד בזה. המשמעות: תקציב הישיבות נמחק לאפס שקלים".

כזכור בקווי היסוד לממשלה נכתב: "סיעות הקואליציה מתחייבות לתמוך בחקיקת "חוק גיוס" (חוק ליברמן. י-כ) במתווה משרד הבטחון כפי שאושר בקריאה ראשונה בכנסת ה 20.כולל הוראת שעה לתקופת המעבר, כך שגיל הפטור יעמוד על 21".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר