מניעת רצח הפעוטה

ריבלין פנה לנסיך צ'ארלס: "התערב לטובת אלטע פיקסלר"

נשיא המדינה היוצא, רובי ריבלין, שיגר פנייה בלתי שגרתית לנסיך הבריטי צ'ארלס - בבקשה שיתערב במקרה הכאוב של הפעוטה מהמשפחה החרדית שעומדת בפני אפשרות שחלילה יופסקו חייה (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
ריבלין, צארלס והפעוטה (צילום: לע"מ / באדיבות המשפחה)

נשיא המדינה רובי ריבלין פנה היום (רביעי) לנסיך הבריטי צ'ארלס, וביקש ממנו לסייע בהעברתה של הפעוטה אלטע פיקסלר, המאושפזת באנגליה, לטיפול בישראל, כבקשת הוריה החרדים.

כזכור, המשפחה החרדית מנהלת לאחרונה מאבק, בעקבות החלטת בית המשפט באנגליה לאחרונה כי בית החולים במדינה רשאי לנתק את הפעוטה ממכשירי ההנשמה - צעד הנחשב לרצח על פי ההלכה.

האב מתחנן למען בתו (באדיבות המצלם)

את מכתבו לנסיך, בנה של מלכת אנגליה, פתח הנשיא הישראלי כך: "הוד רוממותו. אני פונה אליך בעניין בעל חשיבות הומניטרית חמורה ודחופה: פסק דין של בית המשפט העליון שניתן לאחרונה בעניינה של אלטע פיקסלר בת השנתיים, ממנצ'סטר, נתן לרופאים אישור להפסיק את הטיפול המשאיר אותה בחיים".

"אך משאלתם של הוריה, יהודים אורתודוכסים ואזרחי ישראל, היא להביאה לישראל, הסביר ריבלין, "מאחר ואמונתם הדתית מנוגדת להפסקת הטיפול הרפואי, שעשוי להאריך את חייה, והם כבר ערכו את ההסדרים להעברתה הבטוחה להמשך טיפול כאן".

הנשיא הוסיף: "אני יודע שהוצגו בפני ממשלת הוד מלכותה העובדות, אך אני מרגיש שהנסיבות הייחודיות מצדיקות התערבות אישית גם מצדי".

"זו תהיה טרגדיה, אם לא ניתן יהיה להיענות לבקשת הוריה, באופן המכבד הן את החוק והן את אמונתם הדתית", סיים רובי ריבלין את פנייתו החריגה לנסיך הבריטי צ'ארלס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר